Eurobank ma nową stronę internetową. Zanim ją zmienił, sprawdził, czego chcą internauci
Specjalne filtry, prostsza nawigacja i moduł CMS, czyli eurobank ma nową stronę internetową. Prace nad jej odświeżeniem mają trwać dalej.
Eurobank chce być bliżej klienta. W tym celu najpierw na celownik wzięli swoją aplikację mobilną. W sierpniu poznaliśmy jej najnowszą wersję „eurobank mobile 2.0”. Umożliwia, oprócz płatności zbliżeniowych, również zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów.
Eurobank ma nową stronę internetową.
Teraz eurobank postanowił ulepszyć swoją główną stronę internetową.
A wszystko, jak zapewniają w eurobanku, poprzedzone dogłębną analizą zachowań internautów. Nowa strona eurobanku to efekt współpracy z firmą IDEACTO, odpowiedzialną za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media.
Nową stronę stworzono korzystając z Blue Booster, platformy która pozwala na pełną obsługę klienta w kanale cyfrowym. Znajdziemy na niej wszystkie oferty banku z możliwością weryfikacji wiarygodności zamawiającego. Od teraz czekać na klientów będzie tutaj też moduł CMS.
Co jeszcze nowego? Pełna lista zmian
- Uproszczona nawigacja - dotychczasowe rozwijane menu zastąpiono prostymi stronami zbiorczymi.
- Przejrzysta grafika - stronę wizualnie uproszczono po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowania do bankowości internetowej, produktów, placówek, danych kontaktowych.
- Uproszczenie oferty - nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. Eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów - mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania.
- Zrozumiały język - treści na stronie przekształcono w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego, zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. Eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com.
- Wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów - strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka.
Przedstawiciele eurobanku przekonują, że prace nad odświeżeniem strony będą kontynuowane, czego efektem mają być kolejne funkcje.