REKLAMA

Eurobank ma nową stronę internetową. Zanim ją zmienił, sprawdził, czego chcą internauci

Specjalne filtry, prostsza nawigacja i moduł CMS, czyli eurobank ma nową stronę internetową. Prace nad jej odświeżeniem mają trwać dalej.

Eurobank ma nową stronę internetową. Z pełną obsługą klienta w kanale cyfrowym
REKLAMA
REKLAMA

Eurobank chce być bliżej klienta. W tym celu najpierw na celownik wzięli swoją aplikację mobilną. W sierpniu poznaliśmy jej najnowszą wersję „eurobank mobile 2.0”. Umożliwia, oprócz płatności zbliżeniowych, również zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów.

Eurobank ma nową stronę internetową.

Teraz eurobank postanowił ulepszyć swoją główną stronę internetową.

A wszystko, jak zapewniają w eurobanku, poprzedzone dogłębną analizą zachowań internautów. Nowa strona eurobanku to efekt współpracy z firmą IDEACTO, odpowiedzialną za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media.

Nową stronę stworzono korzystając z Blue Booster, platformy która pozwala na pełną obsługę klienta w kanale cyfrowym. Znajdziemy na niej wszystkie oferty banku z możliwością weryfikacji wiarygodności zamawiającego. Od teraz czekać na klientów będzie tutaj też moduł CMS.

Co jeszcze nowego? Pełna lista zmian

REKLAMA
  1. Uproszczona nawigacja - dotychczasowe rozwijane menu zastąpiono prostymi stronami zbiorczymi.
  2. Przejrzysta grafika - stronę wizualnie uproszczono po to, by użytkownik zyskał łatwiejszy dostęp do najważniejszych informacji, np. logowania do bankowości internetowej, produktów, placówek, danych kontaktowych.
  3. Uproszczenie oferty - nowa strona to nie tylko nowe grafiki, ale też nowe treści. Eurobank postawił na zmniejszenie liczby prezentowanych produktów poprzez wprowadzenie specjalnych filtrów - mają one pomóc użytkownikowi w wyborze produktu, który najlepiej spełni jego oczekiwania.
  4. Zrozumiały język - treści na stronie przekształcono w ten sposób, by użytkownik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Chodziło przede wszystkim o unikanie języka branżowego, zastąpienie go prostymi i krótkimi komunikatami. Eurobank współpracował w tym zakresie z agencją Dajemyslowo.com.
  5. Wykorzystanie wizerunków eurobankowych wampirów - strona jest zgodna z całą platformą komunikacyjną eurobanku, która opowiada o przygodach sympatycznych wampirów: Felixa, Vlada i Maćka.

Przedstawiciele eurobanku przekonują, że prace nad odświeżeniem strony będą kontynuowane, czego efektem mają być kolejne funkcje.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA