Operatorzy  / News

Koniec darmowej taryfy Freemium w Virgin Mobile. Oto płatna, ale dobra i tania alternatywa

Freemium w Virgin Mobile był bardzo dobrą ofertą dla początkujących. Jednak wszystko, co atrakcyjne, w końcu kiedyś się kończy. Jednak w tak zwanych telefonach na kartę łatwo zmienić operatora. Co zamiast Freemium w Virgin Mobile?

Freemium było połączeniem darmowego pakietu z możliwością dokupienia dodatkowych elementów z oferty premium. W opcji bezpłatnej użytkownicy co miesiąc otrzymywali 300 MB transferu danych, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów. Pakiet ważny był 30 dni i odnawiał się co miesiąc. Po wyczerpaniu darmowej części pakietu, użytkownicy mogli płacić za wykorzystane usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić pakiety dodatkowe za, używając marketingowej nomenklatury Virgin Mobile, Półdarmo.

Pakiety dodatkowe nie były przesadnie wypasione, jednak faktycznie były bardzo tanie. W czasach gdy oferta była wprowadzana, większość użytkowników konsumowała mobilny Internet głównie za pośrednictwem przeglądarki internetowej i komunikatorów. Średnie zużycie pakietu plasowało się w granicach 120-300 MB.

Freemium było więc ofertą zdecydowanie dla oszczędnych osób, nie dla tych którzy konsumują usługi operatora wyjątkowo intensywnie i dla których konieczność żonglowania pakietami byłaby wyłącznie uciążliwością. Jednak ci oszczędni powinni być zdecydowanie zadowoleni. Ten czas właśnie się kończy.

Co zamiast Freemium w Virgin Mobile?

Od dziś wspomniany pakiet nie jest już oferowany. Abonenci, którzy skorzystali z promocji do 26 sierpnia nie będą mogli odnowić pakietów po okresie ich obowiązywania. To oczywiście oznacza, że możemy zacząć rozglądać się za alternatywami. Po wypełnieniu wszystkich obowiązków formalnych względem operatora, możemy zdecydować się na przeniesienie numeru do innej sieci. Czy istnieje na rynku podobna propozycja?

Bardzo ciekawą ofertę przygotowała ostatnio sieć wRodzinie. Pakiet 60 dni jest reklamowany jako idealny dla seniorów, ale może się sprawdzić również w przypadku osób, które nie korzystają intensywnie z Internetu mobilnego i 5 GB miesięcznie zaspokaja ich potrzeby. Po przekroczeniu limitu danych transfer zwalnia (do poziomu nie niższego niż 512 kb/s), a opłaty naliczane są co 100 kB. Można jednak kupować paczki danych i resetować lejek za dodatkową opłatą.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst