Spragniony wiedzy? Zainspiruj się najlepszymi w biznesie. European Start-up Days startuje za dwa tygodnie
Trzecia edycja największego w Polsce wydarzenia dla przedsiębiorców, już 15-16 maja odbędzie się w katowickim Spodku. Będą to dwa dni pełne inspiracji, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem - prosto od praktyków biznesu. Tych, którzy na południe Polski wybrać się nie mogą, ING zaprasza na transmisję live wydarzenia.
European Start-up Days skierowane są do osób, które myślą o założeniu własnej firmy lub stawiają pierwsze kroki w biznesie. Wystarczy rzut oka na agendę, aby upewnić się, że z konferencji wyniosą mnóstwo pożytecznej wiedzy. Wśród zaproszony gości i prelegentów znajdują się m.in.:
- Andrus Ansip, premier Estonii w latach 2005-2013, który opowie o technologiach zmieniających świat,
- Wiktor Szmidt, szef Netguru, który podzieli się uwagami o biznesie w mediach społecznościowych,
- Aleksander Szlachetko, dyrektor zarządzający ESL Polska, który wytłumaczy jak e-sport przyczynia się do rozwoju technologii,
- Jarosław Kuźniar, prezenter i przedsiębiorca, który przedstawi trendy w rozwoju biznesu podróżniczego.
Cała konferencja podzielona będzie na pięć sekcji. Na scenie głównej usłyszymy o przyszłości biznesu, sztucznej inteligencji, elektromobilności, rozrywki, podróży, smart cities, pieniędzy i środowiska. Mniejszą scenę B zagarną doświadczeni przedsiębiorcy, którzy podzielą się wskazówkami na temat rozwijania firm:
- Piotr Hołubowicz omówi rozwój SEEDiA, firmy której pierwszym produktem stała się ławka solarna;
- Greg Pietruszyński z Growbots przedstawi modele biznesowe i branże, które „kwalifikują" start-up do globalnej ekspansji;
- Michał Sadowski, podzieli się swoją wiedzą na temat rozwijania biznesu monitoringu internetowego w Brand24;
- Wiktor Warchałowski, współtwórca Airly, opowie o tym, co start-upy mogą zrobić dla środowiska i dlaczego „czyste” technologie są szansą dla europejskiego przemysłu;
- Katarzyna Dorsey przedstawi system metod rekomendacji i mikro-targetingu startupu Yosh.AI.
Tegoroczna edycja zapowiada się jeszcze bardziej inspirująco.
Przedsiębiorcy, a także ci, którzy planują założenie firmy już teraz powinni sobie zapisać European Start-up Days w kalendarzu. Imprezy nie można przegapić, bo takie nagromadzenie biznesowej wiedzy szybko się nie powtórzy. Na konferencję zaprasza też Spider’s Web, który wspiera medialnie ING, sponsora wydarzenia. Dzięki niemu już po raz drugi będziemy mogli śledzić transmisję online i inspirować się najlepszymi w biznesie.
Poprzednie edycje European Start-up Days także były kopalnią trendów i dobrych praktyk.
W zeszłym roku konferencję odwiedziło aż 2,5 tys. uczestników, a transmisję online na stronie ING śledziło 345 tys. osób. Widzowie uczyli się od jednych z najlepszych przedsiębiorców związanych z nowymi technologiami w kraju, m.in.: Juli Krzysztofiak-Szopy z fundacji Start-up Poland i Marcina Piątkowskiego, który stworzył JIVR. Słuchali także doświadczonych doradców: psychologa biznesu, Jacka Santorskiego czy Brunona Bartkiewicza z ING Banku Śląskiego.
Making off z drugiej edycji European Startup Days