Social media  / News

Na Facebooku wystartowała Technologiczna grupa wsparcia

Spider’s Web odwiedza miesięcznie ponad 4,5 mln unikalnych użytkowników. To ogromna liczba, która stale rośnie i niezmiernie nas cieszy. Ale miliony czytelników, to też ogromne wyzwanie. Wyzwanie, które wymagało od nas skorzystania z nowych narzędzi.

Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu na Spider’s Web było jednocześnie 100 osób online - dane z Google Analytics. To był całkiem niezły wynik - 100 osób z Polski siedziało na stronie i czytało to, co napisaliśmy. Już wtedy często pojawiały się komentarze i wiadomości prywatne z pytaniami oraz prośbami o porady w podjęciu decyzji zakupowych. Ich stosunkowo niewielka liczba sprawiała jednak, że byliśmy w stanie odpowiadać niemal na wszystkie. Bardzo nam się to podobało, ponieważ cenimy dobre relacje i kontakt z naszymi czytelnikami.

Aktualnie w godzinach pracy redakcji stronę Spider’s Web w każdej chwili odwiedza od 2 do 5 tys. osób, które nie tylko czytają, ale też komentują i zadają pytania. Tych pytań jest coraz więcej i więcej. Zadajecie je w komentarzach - na te staramy się odpowiadać na bieżąco. Ale dodatkowo pytania wysyłacie nam na maile, na Facebooku, na Twitterze, itd. Zrobił się bałagan i nie mogliśmy nad tym zapanować - np. Facebook lub Twitter nie pozwalają na łatwe przekierowanie pytania do odpowiedniej osoby, aby ta udzieliła odpowiedzi czytelnikowi.

Mamy rozwiązanie! Technologiczna grupa wsparcia

Często zwracacie się do nas z prośbami o porady: kupić komputer A czy B, wybrać smartfon X czy Y, itp. Jeszcze częściej piszecie, że jakiś sprzęt lub oprogramowanie przestały działać poprawnie i prosicie o pomoc. Bardzo chcemy wam pomagać i nie zamierzamy tracić kontaktu z czytelnikami, dlatego postanowiliśmy uruchomić na Facebooku Technologiczną grupę wspracia.

Technologiczna grupa wsparcia została stworzona z myślą o wszystkich fanach nowych technologii, ale również o osobach, które mają problemy z komputerami, smartfonami i innymi urządzeniami z kategorii elektroniki użytkowej lub nie wiedzą, które urządzenie warto kupić.

Grupa wystartowała wczoraj w godzinach popołudniowych i bardzo szybko dołączyło do niej ponad pół tysiąca osób. To bardzo dobry znak, bo pokazuje, że brakowało miejsca, w którym społeczność czytelników Spider’s Web mogłaby rozmawiać i wspólnie sobie pomagać.

Na razie nie będziemy bawić się w żadne regulaminy naszej facebookowej grupy. Chcemy, żeby panowała w niej swobodna atmosfera, gdzie każdy użytkownik szybko uzyska pomoc i poradę od członków redakcji Spider’s Web oraz od innych członków grupy.

W zaledwie kilka godzin od startu grupy społeczność rozwiązała kilka problemów oraz doradzała w wyborze sprzętu, który warto kupić oraz gier, w które warto zagrać. Niezmiernie nas to cieszy.

PS W nieodległej przyszłości chcemy dla członków Technologicznej grupy wsparcia organizować konkursy oraz udostępniać zebranej na Facebooku społeczności przedpremierowy dostęp do naszych filmów oraz materiałów blogowych z kategorii Spider’s Web Premium. Członkowie grupy mogą też zgłaszać tematy, o których redakcja bloga powinna napisać oraz brać udział w ankietach i decydować, recenzje jakich sprzętów pojawią się w pierwszej kolejności na naszej stronie i kanale Spider’s Web TV.

Dołącz teraz do Technologicznej grupy wsparcia!
Polub też stronę Spider’s Web na Facebooku!

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst