Na Facebooku wystartowała Technologiczna grupa wsparcia
Spider’s Web odwiedza miesięcznie ponad 4,5 mln unikalnych użytkowników. To ogromna liczba, która stale rośnie i niezmiernie nas cieszy. Ale miliony czytelników, to też ogromne wyzwanie. Wyzwanie, które wymagało od nas skorzystania z nowych narzędzi.
Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu na Spider’s Web było jednocześnie 100 osób online - dane z Google Analytics. To był całkiem niezły wynik - 100 osób z Polski siedziało na stronie i czytało to, co napisaliśmy. Już wtedy często pojawiały się komentarze i wiadomości prywatne z pytaniami oraz prośbami o porady w podjęciu decyzji zakupowych. Ich stosunkowo niewielka liczba sprawiała jednak, że byliśmy w stanie odpowiadać niemal na wszystkie. Bardzo nam się to podobało, ponieważ cenimy dobre relacje i kontakt z naszymi czytelnikami.
Aktualnie w godzinach pracy redakcji stronę Spider’s Web w każdej chwili odwiedza od 2 do 5 tys. osób, które nie tylko czytają, ale też komentują i zadają pytania. Tych pytań jest coraz więcej i więcej. Zadajecie je w komentarzach - na te staramy się odpowiadać na bieżąco. Ale dodatkowo pytania wysyłacie nam na maile, na Facebooku, na Twitterze, itd. Zrobił się bałagan i nie mogliśmy nad tym zapanować - np. Facebook lub Twitter nie pozwalają na łatwe przekierowanie pytania do odpowiedniej osoby, aby ta udzieliła odpowiedzi czytelnikowi.
Mamy rozwiązanie! Technologiczna grupa wsparcia
Często zwracacie się do nas z prośbami o porady: kupić komputer A czy B, wybrać smartfon X czy Y, itp. Jeszcze częściej piszecie, że jakiś sprzęt lub oprogramowanie przestały działać poprawnie i prosicie o pomoc. Bardzo chcemy wam pomagać i nie zamierzamy tracić kontaktu z czytelnikami, dlatego postanowiliśmy uruchomić na Facebooku Technologiczną grupę wspracia.
Technologiczna grupa wsparcia została stworzona z myślą o wszystkich fanach nowych technologii, ale również o osobach, które mają problemy z komputerami, smartfonami i innymi urządzeniami z kategorii elektroniki użytkowej lub nie wiedzą, które urządzenie warto kupić.
Grupa wystartowała wczoraj w godzinach popołudniowych i bardzo szybko dołączyło do niej ponad pół tysiąca osób. To bardzo dobry znak, bo pokazuje, że brakowało miejsca, w którym społeczność czytelników Spider’s Web mogłaby rozmawiać i wspólnie sobie pomagać.
Na razie nie będziemy bawić się w żadne regulaminy naszej facebookowej grupy. Chcemy, żeby panowała w niej swobodna atmosfera, gdzie każdy użytkownik szybko uzyska pomoc i poradę od członków redakcji Spider’s Web oraz od innych członków grupy.
W zaledwie kilka godzin od startu grupy społeczność rozwiązała kilka problemów oraz doradzała w wyborze sprzętu, który warto kupić oraz gier, w które warto zagrać. Niezmiernie nas to cieszy.
PS W nieodległej przyszłości chcemy dla członków Technologicznej grupy wsparcia organizować konkursy oraz udostępniać zebranej na Facebooku społeczności przedpremierowy dostęp do naszych filmów oraz materiałów blogowych z kategorii Spider’s Web Premium. Członkowie grupy mogą też zgłaszać tematy, o których redakcja bloga powinna napisać oraz brać udział w ankietach i decydować, recenzje jakich sprzętów pojawią się w pierwszej kolejności na naszej stronie i kanale Spider’s Web TV.
Dołącz teraz do Technologicznej grupy wsparcia!
Polub też stronę Spider’s Web na Facebooku!