Fani Xiaomi powinni zapisać tę datę w kalendarzu - otwarcie pierwszego w Polsce salonu Xiaomi
Już w tym miesiącu zostanie otwarty pierwszy w Polsce salon Xiaomi w Krakowie. Wreszcie. Polski dystrybutor chińskiego producenta obiecywał nam to już od jakiegoś czasu.
Xiaomi nie spieszy się z podbojem Europy. W Polsce będzie to dopiero drugi sklep otwarty przez chińskiego producenta, co może dziwić, zważywszy na całkiem dużą popularność tej marki w naszym kraju. Na szczęście wygląda na to, że firma rozkręca się ze swoją ofertą dla Polaków. W 2016 r. pojawiła się na polskim Allegro, w 2017 r. otworzyla pierwszy sklep, średniej wielkości wyspę w warszawskiej galerii handlowej, a pod koniec stycznia tego roku zaczęła prowadzić autoryzowaną stronę internetową z produktami marki.
Tym razem mieszkańcy Krakowa mają dostać salon z prawdziwego zdarzenia. Otwarcie punktu w Centrum Handlowym Serenada odbędzie się już w przyszłym tygodniu. Od następnej soboty, 24 marca, fani marki będą mogli na własne oczy przekonać się, jak wygląda salonowa oferta chińskiego producenta dla klientów z Polski. Mam nadzieję, że tym razem polski dystrybutor w pełni wykorzysta możliwości, które oferuje większa powierzchnia i zatrze niesmak, który pozostał po otwarciu warszawskiego punktu sprzedaży.
Salon Xiaomi w Krakowie? Miał być w Warszawie i to już rok temu.
Rok temu polski dystrybutor marki umiejętnie podgrzewał atmosferę, ale rok temu, 2 czerwca 2017 r., w dzień otwarcia, fani marki mogli się poczuć nabici w balona. Szumnie zapowiadany sklep okazał się wyspą, umiejscowioną w korytarzu galerii handlowej (w warszawskiej Arkadii). Niby sklep jak sklep, ale jednak doświadczenie zupełnie inne niż w salonie.
Na otwarcie przygotowano wtedy poza telefonami głośnik Bluetooth, opaskę miBand 2, powerbanki, słuchawki oraz google wirtualnej rzeczywistości. Pokazano też nieznajdujące się do tamtej pory w Polskiej dystrybucji urządzenia, takie jak oczyszczacz powietrza Air Purifier i odkurzacz Mi Robot Vacuum Cleaner. Oczywiście nie zabrakło też smartfonów producenta, które, choć znane klientom, wzbudziły najwięcej zainteresowania.