REKLAMA

Wow, po prostu wow. Oto nowy Peugeot 508

Wow.

22.02.2018 12.01
peugeot 508
REKLAMA
REKLAMA

Trzeba było chwilę czekać na nową odsłonę Peugeota 508, ale teraz chyba nikt nie ma wątpliwości - było warto. Przynajmniej pod względem wizualnym.

Nowe 508 już na starcie zapowiada się na jedno z najładniejszych aut segmentu D.

 class="wp-image-684442"

Z przodu fenomenalnie prezentują się nowe światła, grill i... oznaczenie modelu ponad nim.

 class="wp-image-684421"

Tył natomiast przecina czarna listwa, łącząca efektownie narysowane światła. Podobnie jest np. w 5008, ale tutaj wygląda to jeszcze lepiej.

 class="wp-image-684448"

Niespodzianka - nowy 508 jest... mniejszy od starego 508.

 class="wp-image-684445"

Na długość ubyło mu aż 8 cm (4,75 m), ale pomimo tego zabiegu udało się zachować rozstaw osi na dotychczasowym poziomie (2,79 m).

 class="wp-image-684427"

Nowy 508 jest też niższy od poprzednika - ubyło mu aż 6 cm i teraz mierzy sobie w tym wymiarze 1,4 m.

 class="wp-image-684439"

Całkowite zmiany zaszły również we wnętrzu.

 class="wp-image-684463"

Na pokładzie znajdziemy m.in. system Night Vision, który będzie w stanie w ciemności i gorszym oświetleniu wychwycić np. pieszych czy zwierzęta. Wcześniej było to rozwiązanie tylko dla aut luksusowych.

 class="wp-image-684457"

Pozostałe dodatki można uznać za standard w tej klasie - adaptacyjny tempomat, automatyczny system hamowania, utrzymanie pasa ruchu, automatyczne światła czy monitorowanie martwych pól. Bezramkowe szyby są już mniej standardowe...

 class="wp-image-684454"

Nie zabrakło też systemów łączności, takich jak Android Auto, CarPlay czy MirrorLink.

 class="wp-image-684466"

Do wyboru na start będzie 5 wersji silnikowych - 2 jednostki benzynowe i 3 diesle.

 class="wp-image-684433"

Fani benzyny będą mogli wybierać między PureTech 180, a 225 (tylko dla wersji GT). Miłośnicy niskiego spalania będą mieli do wyboru silniki BlueHDI 130, 160 i 180.

Z wyjątkiem najsłabszej wersji w dieslu, wszystkie standardowo wyposażone będą w automatyczną, 8-biegową skrzynię biegów.

 class="wp-image-684460"

Przy BlueHDI 130 dostępna będzie manualna, 6-biegowa skrzynia biegów. Automat oferowany będzie opcjonalnie.

Od jesieni przyszłego roku do gamy dołączy także napęd hybrydowy.

REKLAMA
 class="wp-image-684385"

Ci, którym dodatkowy silnik elektryczny nie jest potrzebny do szczęścia, będą mogli wyjechać z salonów nowym 508 już we wrześniu tego roku.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA