REKLAMA

Wow, po prostu wow. Oto nowy Peugeot 508

Wow.

peugeot 508
REKLAMA
REKLAMA

Trzeba było chwilę czekać na nową odsłonę Peugeota 508, ale teraz chyba nikt nie ma wątpliwości - było warto. Przynajmniej pod względem wizualnym.

Nowe 508 już na starcie zapowiada się na jedno z najładniejszych aut segmentu D.

 class="wp-image-684442"

Z przodu fenomenalnie prezentują się nowe światła, grill i... oznaczenie modelu ponad nim.

 class="wp-image-684421"

Tył natomiast przecina czarna listwa, łącząca efektownie narysowane światła. Podobnie jest np. w 5008, ale tutaj wygląda to jeszcze lepiej.

 class="wp-image-684448"

Niespodzianka - nowy 508 jest... mniejszy od starego 508.

 class="wp-image-684445"

Na długość ubyło mu aż 8 cm (4,75 m), ale pomimo tego zabiegu udało się zachować rozstaw osi na dotychczasowym poziomie (2,79 m).

 class="wp-image-684427"

Nowy 508 jest też niższy od poprzednika - ubyło mu aż 6 cm i teraz mierzy sobie w tym wymiarze 1,4 m.

 class="wp-image-684439"

Całkowite zmiany zaszły również we wnętrzu.

 class="wp-image-684463"

Na pokładzie znajdziemy m.in. system Night Vision, który będzie w stanie w ciemności i gorszym oświetleniu wychwycić np. pieszych czy zwierzęta. Wcześniej było to rozwiązanie tylko dla aut luksusowych.

 class="wp-image-684457"

Pozostałe dodatki można uznać za standard w tej klasie - adaptacyjny tempomat, automatyczny system hamowania, utrzymanie pasa ruchu, automatyczne światła czy monitorowanie martwych pól. Bezramkowe szyby są już mniej standardowe...

 class="wp-image-684454"

Nie zabrakło też systemów łączności, takich jak Android Auto, CarPlay czy MirrorLink.

 class="wp-image-684466"

Do wyboru na start będzie 5 wersji silnikowych - 2 jednostki benzynowe i 3 diesle.

 class="wp-image-684433"

Fani benzyny będą mogli wybierać między PureTech 180, a 225 (tylko dla wersji GT). Miłośnicy niskiego spalania będą mieli do wyboru silniki BlueHDI 130, 160 i 180.

Z wyjątkiem najsłabszej wersji w dieslu, wszystkie standardowo wyposażone będą w automatyczną, 8-biegową skrzynię biegów.

 class="wp-image-684460"

Przy BlueHDI 130 dostępna będzie manualna, 6-biegowa skrzynia biegów. Automat oferowany będzie opcjonalnie.

Od jesieni przyszłego roku do gamy dołączy także napęd hybrydowy.

REKLAMA
 class="wp-image-684385"

Ci, którym dodatkowy silnik elektryczny nie jest potrzebny do szczęścia, będą mogli wyjechać z salonów nowym 508 już we wrześniu tego roku.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA