eBay wyciągnął właśnie rękę do Polaków. To olbrzymia szansa dla handlujących online
Sprzedawcy z Polski będą mogli łatwo wystawiać aukcje na zagranicznych rynkach. eBay pomoże w przygotowywaniu opisów ofert w kilku różnych językach jednocześnie.
Rodzimy e-commerce jest tak silny, że nawet tacy giganci, jak eBay i PayPal, nie przegonili z polskiego rynku rodzimego Allegro i PayU. Największy serwis aukcyjny świata nie wycofał się jednak z Polski z podkulonym ogonem po początkowym fiasku.
eBay zachęca sprzedawców do wystawiania aukcji nie tylko na polskim rynku.
Globalny serwis aukcyjny chwali się 168 mln aktywnych kupujących. To znacznie większy zasięg, niż w przypadku lokalnych serwisów w takich krajach jak Polska. Twórcy eBay są jednak świadomi, że u nas karty rozdają inne podmioty e-commerce i nie próbują już aktywnie walczyć o polskich kupujących.
Firmie zależy teraz na sprzedawcach z naszego kraju. Ich aktywność może zwiększyć bazę produktów w innych państwach, gdzie eBay ma ugruntowaną pozycję. To właśnie z myślą o sprzedających przygotowano nową funkcję, która ułatwia wystawianie aukcji z opisami w innym języku niż polski.
Narzędzie eBaymag pozwala dotrzeć do kupujących z całego świata.
Do tej pory eBaymag był dostępny wyłącznie w języku angielskim dla wybranych sprzedawców, ale eBay rozszerza dostępność narzędzia do automatyzacji sprzedaży zagranicznej. Przygotowano polską wersję językową, z której mogą skorzystać wszyscy chętni sprzedawcy biznesowi.
eBay chwali się, że sprzedaż zagraniczna to już 60 proc. transakcji zawieranych za pośrednictwem platformy. Na stronie eBaymag.com wystarczy podać kilka danych na temat wystawionych produktów i można zacząć sprzedawać w innych krajach.
Opisy aukcji w innym języku niż polski zostaną wygenerowane automatycznie. eBaymag dodaje też do wystawionych ofert kategorii i uzupełnianie kluczowych parametrów, co ma zapewnić lepszą widoczność międzynarodowych aukcji w wyszukiwarce. Serwis oferuje też automatyczną aktualizację stanów magazynowych.
eBaymag to narzędzie automatyzujące sprzedaż na wielu rynkach jednocześnie, ale sprzedawcom nie zostaje odebrana pełna kontrola. Osoby wystawiające aukcje mogą ręcznie modyfikować ceny produktów w zależności od rynku docelowego oraz zarządzać kosztami wysyłki i polityką zwrotu.