Solgaz kontratakuje. Zrobił badania i zaorał wykopowiczów
Solgaz wraca na Wykop w glorii i chwale. W końcu zrobił badania, z których wynika, że w styczniu firma miała rację. Mirki znów polubili płyty bez płomieni.
Solgaz to złote dziecko Wykopu. Firma produkująca płyty gazowe bez płomieni była ulubieńcem wykopowiczów - komentowała, śmieszkowała i odpowiadała na pytania klientów. Do czasu.
Na początku stycznia na Wykopie wybuchł ogromny kryzys
Kryzys spowodowało użycie przez firmę sloganu o 50-procentowej oszczędności gazu. Solgaz nie mógł go wówczas poprzeć żadnymi badaniami renomowanych instytucji.
Firma przygotowała wówczas test na szybko, który z racji swoich ograniczeń nie zadowolił użytkowników Wykopu
Solgaz zapadł się pod ziemię
Jak się dziś okazało firma nie pozostawał bezczynna i skontaktowała się z Głównym Instytutem Górnictwa w celu przeprowadzenia profesjonalnych testów płyt.
Badania pokazały, że płyty Solgazu mają wyższą sprawność spalania gazu i lepiej odzyskują energię w stosunku do konkurencji.
Wykop znów polubił Solgaz
Reakcja społeczności jest bardzo przychylna. Wpis szybko dostał się na stronę główną, a jednym z najbardziej plusowanych komentarzy jest przyznanie się Jakuba Biela (prowadzącego profil Solgazu na Wykopie) do marketingu szeptanego.
W całej aferze ciekawe jest również postępowanie Solgazu. Na początku firma odpowiadała na komentarze użytkowników i wchodziła z nimi w dyskusję. Poddała się jednak pod gradem krytyki i wróciła dopiero, kiedy miała w ręku wystarczająco silne argumenty, aby zamknąć nimi usta malkontentów.
Wygląda na to, że wystarczająco silne i dobrze zarządzane marki mogą przeskoczyć z szóstego znów na pierwszy punkt cyklu życia mikroblogera.
Czytaj również: