REKLAMA

10 innowatorów z szansą na wielki sukces. Poznaliśmy finalistów UPC Think Big

Inteligentny alarm dla mieszkań, bot do komunikatorów, czy narzędzie do gamifikacji... wszystkiego - to tylko niektórzy z dziesiątki finalistów konkursu Think Big UPC.

UPC Big 6 - Think Big
REKLAMA
REKLAMA

Think Big to program dla przedsiębiorców z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, konkretnie z Polski, ale także z Czech, Rumunii, Słowacji i Węgier. Biorą w nim udział innowacyjne firmy, które rozwijają się w oparciu o nowe technologie i widzą potencjał we współpracy z takim gigantem telekomunikacyjnym jak UPC.

UPC ma już długą historią współpracy ze startupami. Liberty Global, do którego należy UPC Polska zainwestował w ich rozwój już ponad 150 mln dol.

W pierwszej edycji programu zwyciężył Izzy Bike, czyli polski projekt roweru bez łańcucha. Rok później najlepszy okazał się Egzotech - robot do rehabilitacji neurologicznej i ortopedycznej, a przed 12 miesiącami triumfował Elephant, czyli inteligentny system alarmowy dla mieszkań.

elephant class="wp-image-531818"

W tym roku UPC skoncentrowało się na ocenie projektów w trzech obszarach: B2B, customer experience i narzędziach lub technologiach marketingowych.

Oto dziesiątka finalistów UPC Think Big:

BetterSoftware – platforma w modelu SaaS pozwalająca na tworzenie aplikacji mobilnych do multiscreeningu, czyli odbioru zarówno na telefonie, tablecie i telewizorze.

CallPage – narzędzie do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www. Na dole strony pojawia się widzet, przez który łatwo można się umówić. Firma deklaruje wzrost liczby leadów o 30 do 125 proc.

Dolphio – producent oprogramowania dla rozpoznawania i tłumaczenia języka migowego na angielski.

Gamfi – platforma kreująca rozwiązania grywalizacyjne w social media i na stronach internetowych, ale także w procesach rekrutacyjnych, na szkoleniach i warsztatach.

Lab4Motion – narzędzie badające zachowania klientów w sklepach (kolejki, oglądane produkty) oraz ich otoczeniu (rozpoznawanie tablic rejestracyjnych)  oraz personalizujące przekaz marketingowy na bazie analizy.

OnBoardX – narzędzie wspierające tworzenie przewodników po produktach usługach oraz opcjach produktu dla nowych użytkowników.

Samba TV – narzędzie do analizy treści telewizyjnych, personalizujące przekaz marketingowych i sugerujące kolejne programy do obejrzenia.

VoicePin – narzędzie do głosowej weryfikacji tożsamości. Już teraz korzysta z niego Bank ING czy Ministerstwo Finansów.

Wandlee – narzędzie do automatyzacji procesu sprzedaży za pomocą botów wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji w Messengerze, WeChacie, WhatsAppie czy Line.

WellServed – aplikacja do bezgotówkowej obsługi w hotelach, restauracjach i sklepach umożliwiająca zamawianie i płacenie za wybrane produkty (np. zamawianie produktów w Warsie w pociągu).

REKLAMA
upc think big class="wp-image-542622"

Oprócz przedstawicieli UPC w jury zasiadają także wiceprezydent Warszawy, inwestorzy i działacze społeczni. Laureata poznamy już za miesiąc. Nagrodą główną w konkursie jest 10 tys. dol., a także zaproszenie do współpracy z UPC.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA