Nowy sposób, żeby oszczędzić na zakupach. Do Polski wchodzi RetailMeNot
RetailMeNot to platforma z kuponami rabatowymi, promocjami cashback i zniżkami w internecie. Teraz wchodzi do Polski i chce stworzyć „społecznościową sieć smart shopperów”.
O RetailMeNot w skrócie:
- Polska to kolejny rynek dla RetailMeNot po Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
- Platforma współpracuje z 70 tys. sklepów i marek, m.in. Nike, Sarenza, T-Mobile i Asus.
- W zeszłym roku odwiedzono strony RetailMeNot odwiedzono 718 mln razy, co zaowocowało sprzedażą o wartości blisko 5 mld dol.
- W polskiej wersji znajdziemy kupony rabatowe, cashbacki, promocje, wyprzedaże i element społecznościowy.
O motywy wejścia do Polski pytam Giulio Montemagno, Senior Vice President International w RetailMeNot:
Jednak na polskim rynku istnieją już platformy, które oferują klientom rabaty i cashbacki. Znajduje się wśród nich np. PlanetPlus, który współpracuje z AliExpress, Grouponem, Zelando czy RTVEuroAGD. Bardzo popularne są także strony z okazjami takie jak Pepper, czy MamOkazję, gdzie internauci sami dodają promocje i dyskutują na ich temat.
Czym RetailMeNot będzie chciało przebić konkurencję?
RetailMeNot postawi również na społeczność tzw. smart shopperów. Będą oni zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i promocjami w zamian za nagrody w czasie zakupów.
Tańsze zakupy?
Taka jest obietnica RetailMeNot. Po kilku dniach od startu widać, że ich ofercie udało się przebić z ciekawymi promocjami do świadomości polskich kupujących, którzy lubią wydawać jak najmniej na zakupach. Dla nich konkurencja na rynku cashbacków jest świetną wiadomością, bo oznacza wojnę na lepsze promocje.