REKLAMA

Nowy sposób, żeby oszczędzić na zakupach. Do Polski wchodzi RetailMeNot

RetailMeNot to platforma z kuponami rabatowymi, promocjami cashback i zniżkami w internecie. Teraz wchodzi do Polski i chce stworzyć „społecznościową sieć smart shopperów”.

RetailMeNot wchodzi do Polski z cashbackami za zakupy
REKLAMA
REKLAMA

O RetailMeNot w skrócie:

  • Polska to kolejny rynek dla RetailMeNot po Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
  • Platforma współpracuje z 70 tys. sklepów i marek, m.in. Nike, Sarenza, T-Mobile i Asus.
  • W zeszłym roku odwiedzono strony RetailMeNot odwiedzono 718 mln razy, co zaowocowało sprzedażą o wartości blisko 5 mld dol.
  • W polskiej wersji znajdziemy kupony rabatowe, cashbacki, promocje, wyprzedaże i element społecznościowy.

retailmenot

O motywy wejścia do Polski pytam Giulio Montemagno, Senior Vice President International w RetailMeNot:

Jednak na polskim rynku istnieją już platformy, które oferują klientom rabaty i cashbacki. Znajduje się wśród nich np. PlanetPlus, który współpracuje z AliExpress, Grouponem, Zelando czy RTVEuroAGD. Bardzo popularne są także strony z okazjami takie jak Pepper, czy MamOkazję, gdzie internauci sami dodają promocje i dyskutują na ich temat.

Czym RetailMeNot będzie chciało przebić konkurencję?

RetailMeNot postawi również na społeczność tzw. smart shopperów. Będą oni zachęcani do dzielenia się doświadczeniami i promocjami w zamian za nagrody w czasie zakupów.

REKLAMA

Tańsze zakupy?

Taka jest obietnica RetailMeNot. Po kilku dniach od startu widać, że ich ofercie udało się przebić z ciekawymi promocjami do świadomości polskich kupujących, którzy lubią wydawać jak najmniej na zakupach. Dla nich konkurencja na rynku cashbacków jest świetną wiadomością, bo oznacza wojnę na lepsze promocje.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA