UPC Polska, nc+ i ipla, czyli drużyny, które już teraz przegrały na Euro 2016
Euro 2016 dopiero się rozkręca, ruszyła faza grupowa, a dzisiaj odbędzie się pierwszy mecz Polaków (Polska – Irlandia Północna). Jednak już teraz kibice dobrze znają trzy drużyny, które nie spisały się na Euro.
Dla kibiców Spider’s Web przygotował serię wpisów związanych z Euro 2016. Znajdziecie u nas zapowiedzi, podsumowania i opinie o tym, co dzieje się na piłkarskich boiskach we Francji. Przygotowaliśmy też poradnik dla kibiców, którzy chcą oglądać zmagania piłkarzy w telewizji, na ekranach komputerów oraz na smartfonach i tabletach. Okazuje się jednak, że nasze porady, które dotyczą teorii, czyli ofert dostawców usług telewizyjnych, nie zawsze znajdują odniesienie w praktyce. Bo niestety nie wszystko działa tak, jak dostawcy zapewniają.
Walkower dla UPC Polska
Wystarczy krótka wizyta na facebookowej stronie UPC, aby zobaczyć, że dostawca usług telewizyjnych ma spory problem z aktywacją pakietów. Klienci zapłacili 99 zł za dostęp do wszystkich meczów, a jedyne, co mogą oglądać, to mecze nadawane za darmo na niekodowanych kanałach.
UPC nie wyrabia się z aktywacją pakietów, a zirytowanych osób przybywa. Klienci żalą się, że czekają na aktywację blisko dobę, a operator, choć jest aktywny w mediach społecznościowych, to nie potrafi podać konkretnych terminów, kiedy usługa zostanie włączona. Tymczasem kibicom uciekają kolejne mecze.
Żółta kartka dla nc+
Nie lepiej sytuacja wygląda w NC Plus. Dostawca usług telewizyjnych, podobnie jak UPC Polska, nie aktywuje na czas pakietów telewizyjnych, które umożliwiają dostęp do wszystkich meczów. Ponownie mamy do czynienia z sytuacją, w której kibice zapłacili za coś, co nie działa.
Jak donosi czytelnik Marcin, infolinia przestała wczoraj działać, a gdy działała, to konsultanci informowali, że aktywacja przeważnie trwa do 15 minut. Tymczasem niektórzy czekają na aktywację ponad dobę.
Iplę dopadła kontuzja
Docierają do nas sygnały, że problemy z oglądaniem spotkań Euro 2016 mają również kibice, którzy wybrali iplę.
Transmisja nadawana online nie zawsze jest dobrej jakości – zdarzają się momenty znacznego pogorszenia jakości obrazu, występują opóźnienia w transmisji, a wyświetlana informacja o buforowaniu również nie jest tym, co chcą podczas Euro oglądać kibice.
Przejrzałem też społecznościowe strony innych usługodawców i niemal u każdego można spotkać negatywne komentarze. Jeden z klientów Vectry czekał na aktywację pakietu ponad tydzień!
Szkoda, że piłkarskie święto nie dla wszystkich kibiców będzie czasem świetnej zabawy. Wielu z nich spędzi ten czas wisząc na telefonie i czekając na połączenie z infolinią swojego dostawcy usług telewizyjnych.