Tech  / News

[Aktualizacja] Plush pozamiatał. Do wakacji trudno będzie znaleźć lepszą ofertę

240 interakcji
dołącz do dyskusji

Podczas dzisiejszej konferencji pokazano odświeżoną ofertę Plush. Włodarze sieci powiedzieli też kilka słów o trendach panujących wśród młodych użytkowników smartfonów.

Plush powstał 1,5 roku temu, we wrześniu 2014 roku. Grupa docelowa tej sieci to młodzi ludzie mający od 15 do 34 lat, którzy mieszkają nie tylko w dużych miastach, ale też mniejszych miejscowościach mających 20 tys. mieszkańców lub więcej. Jest to bardzo ciekawe, ponieważ początkowo grupą docelową sieci mieli być nastolatkowie (16-24 lata) z największych miast. Z Plusha korzysta obecnie ponad 1,1 miliona osób.

Kontrowersyjna kampania sieci Plush okazała się bardzo angażująca i większości osób kojarzy się pozytywnie.

Użytkownicy tej sieci bardzo cenią też sobie to, że Plush bardzo aktywnie działa w mediach społecznościowych. Nie tylko pytają Plusha o aktualną ofertę i ewentualne problemy z działaniem sieci, ale też zwierzają mu się, proszą o rady i wysyłają informacje na różne tematy, na przykład aktualnej pogody. #Polishbear bywa ich przyjacielem. Wyjątkowo istotne jest również, że Plush działa aktywnie nie tylko na w mediach społecznościowych poprzedniej generacji, takich jak Facebook i YouTube. Można go też spotkać na Snapchacie i Ask.fm.

Plush prze do przodu.

Co ciekawe, młodzi ludzie niezbyt chętnie korzystają z usług telefonicznych. O wiele chętniej wysyłają SMS-y i korzystają z sieci. Są na to twarde dowody. Klienci Plusha korzystają z wiadomości SMS 149% częściej niż klienci Plusa na kartę. W przypadku dostępu do sieci jest jeszcze ciekawiej, ponieważ współczynnik ten wynosi 382%. Młodzi kochają sieć, ale chyba nie dziwi to absolutnie nikogo.

plush-konferencja-2

Właśnie pod tym kątem Plush tworzył swoją nową ofertę. Składa się ona z trzech pakietów. Najtańszy z nich kosztuje 15 zł i zawiera darmowe SMS-y oraz pakiet danych o wielkości 3 GB. Za 19 zł użytkownik otrzymuje darmowe SMS-y, pakiet danych o wielkości 5 GB i rozmowy kosztujące 9 groszy za minutę. Za 29 zł można otrzymać typową usługę no-limit, która jest wzbogacona o pakiet internetowy wielkości 10 GB. Niestety pakiety danych będą dostępne tylko do lipca. Potem zostaną zmniejszone kolejno do 2, 3 i 4 GB.

By przedłużyć ważność konta o 30 dni, konieczne jest doładowanie konta o 30 zł. Zatem nawet jeśli użytkownik weźmie pakiet za 15 zł, będzie musiał co miesiąc zapłacić 30 zł i pozostałe środki wydać na rozmowy oraz dodatkowe usługi, na przykład gry mobilne. Szkoda tylko, że w usłudze tej brakuje pakietów roamingowych, ale brak ten nie powinien być uciążliwy dla wielu osób.

plush-konferencja-4

Przynajmniej do lipca oferta Plusha będzie jedną z najlepszych na rynku, głównie ze względu na ogromny pakiet internetowy, dostępny za jedyne 29 zł. Co prawda na rynku dostępny jest nieco lepszy plan od Orange z pakietem 14 GB, jednak nie jest on bezterminowy i przy uruchamianiu go trzeba się nakombinować, nie jest też dostępna dla ludzi już korzystających z Orange. Plush z kolei to oferta gotowa do użycia. Nie sposób też pominąć aspektu zasięgu, gdzie prowadzi Plus(h).

Jestem pewien, że z nowej oferty Plusha będzie korzystać wiele osób. I nie mówię tu tylko o najmłodszych użytkownikach, ale o każdej osobie, która chce mieć stały dostęp do sieci i przy tym nie wydawać ogromnych kwot. Ze względu na brak pakietów roamingowych sam z niej nie skorzystam, ale już wiem, gdzie niebawem przeniosę numer swojej nastoletniej siostry, która idealnie wpasowuje się w grupę docelową Plusha i mieszka w miejscu, gdzie najlepszy zasięg ma Plus. Dla niej ta oferta będzie pasować najbardziej.

Aktualizacja [23.04.2016 11:30]:

Niestety pakiety danych będą dostępne tylko do lipca. Potem zostaną zmniejszone kolejno do 2, 3 i 4 GB. Oferta nadal jest bardzo dobra, ale możliwe, że osoby o większych wymaganiach po lipcu będą musiały przenieść numer do innej sieci. Podczas konferencji nie podano tych informacji wprost. Informacje zostały dodane w tekście.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst