Operatorzy  / News

Heyah wysyła sygnał: mamy nielimitowany Internet. Tyle, że oferty już nie ma

Jak zwrócił nam uwagę jeden z czytelników, taryfa Heyah Smart XL z “prawdziwim” nielimitowanym Internetem mobilnym została wycofana. Postanowiliśmy spytać przedstawicieli sieci o powody zniknięcia z oferty tego planu taryfowego i o to, dlaczego oferta nadal jest reklamowa na stronie internetowej Heyah.

Polscy operatorzy prześcigają się jeśli chodzi o oferty typu no-limits. Dzisiaj nikogo już nie dziwi zryczałtowana opłata za rozmowy głosowe oraz wiadomości SMS i MMS, a oferty różnią się głównie wielkością paczki danych.

Wielu operatorów reklamuje swoje usługi jako no limits również na dane, ale w regulaminach zaszyte są informacje dotyczące nakładanych przez sieć ograniczeń. Zwykle sieci dają sobie prawo do wyłączenia usług lub zmniejszenia prędkości.

Dzieje się tak, jeśli operator uzna, że użytkownik “nadużywa” Internetu lub podczas obciążenia stacji bazowych przez wiele osób jednocześnie. Z jednej strony więc w reklamie mamy no limits, a w praktyce operatorzy mogą Internet limitować.

Na tym tle wyróżniała się oferta Heyah Smart XL. W jej ramach użytkownicy mogli liczyć na “prawdziwy” nielimitowany Internet bez kruczków. Jedyne ograniczenie zakazywało tetheringu, czyli udostępniania sieci innym urządzeniom.

heyah-smart-xl-nielimitowany-internet

Na mobilnej stronie internetowej operatora nadal pojawia się informacja o nielimitowanym Internecie. Dopiero po dodaniu oferty do koszyka okazuje się, że obecnie jest dla tej oferty przewidziano tylko 10 GB Internetu w ramach pakietu Heyah Smart XL.

Pracownik sieci zapytany na chacie online o reklamę nielimitowanego Internetu nie sprawdził strony mobilnej i odpisał, że “myśli, że na stronie bardziej chodzi o nielimitowane rozmowy i SMS-y” - jednocześnie informując o tym, że promocja faktycznie się skończyła.

Postanowiliśmy zadać kilka pytań w związku z wycofaniem tej oferty przedstawicielowi sieci.

Udało nam się potwierdzić, że oferta faktycznie zniknęła. Było to planowane działanie operatora, a promocja przewidziana została na określony czas. "Heyah jest marką skierowaną do młodych użytkowników zdecydowaliśmy, że idealnym okresem dla wprowadzenia tej promocji będzie okres wakacyjny, a więc taki, w którym zazwyczaj mają oni więcej czasu i chętnie korzystają z zasobów sieci" - powiedziała w rozmowie ze Spider's Web Justyna Jaworska, przedstawicielka marki Heyah.

Celem promocji było promowanie nowej oferty abonamentowej Heyah wśród określonej grupy docelowej. Obecnie nie można wykupić planu Heyah Smart XL z nielimitowanym planem, ale dowiedzieliśmy się, że "ci, którzy aktywowali pakiet, mogą oczywiście dalej z niego korzystać". Udało nam się też ustalić, że niedługo pojawi się inna promocja - tym razem "skierowana do klientów taryf innych niż Smart".

Osoby rozczarowane zakończeniem się promocji w ramach taryfy Heyah Smart XL powinny więc uzbroić się w cierpliwość - a "prawdziwie" nielimitowany może jeszcze powrócić.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst