Tech / Artykuł

Nie bój się zawalczyć o spełnianie marzeń. Rusza druga edycja It's Your life, just take it

Technologie technologiami, sprzęty sprzętami, ale są ważniejsze rzeczy w życiu, o które trzeba zadbać, pielęgnować i je rozwijać – to nasze pasje. To, co definiuje, kim jesteśmy. Polski Kruger&Matz już drugi rok z rzędu rusza z akcją, którą chce nagrodzić tych, którzy nie wstydzą się dzielić swoją pasją z innymi. 

W ubiegłym roku ta niezwykła jak na polskie standardy akcja o adekwatnej nazwie „It’s Your life, just take it!” odniosła niebywały sukces. Blisko dwa tysiące zgłoszeń, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców. Do tego tysiące przejechanych kilometrów podczas „polowania” na prawdziwych pasjonatów, dla których sprzęty technologiczne są narzędziem, a nie celem samym w sobie.

Akcja jest autorskim pomysłem twórcy marki Kruger&Matz, Michała Leszka, który w ten sposób komentuje swoją chęć pomocy w spełnianiu marzeń: 

„Z ogromną satysfakcją patrzę na to jak uczestnicy edycji 2014, dzięki naszemu wsparciu, realizują swoje pasje i spełniają swoje marzenia. Jestem z nich bardzo dumny i cieszę się, że mam możliwość pomagać tym, którzy swoim sercem, zaangażowaniem i ciężką pracą pokazują, że kiedy naprawdę czegoś chcemy wszystko jest możliwe. W „It’s your life, just take it” poszukuję właśnie takich ludzi.”

W tym roku kolejne osoby mają szanse wywalczyć sobie szansę na lepszy start, wsparcie i pomoc finansową w realizacji swoich pasji.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść na stronę itsyourlife.pl i przesłać zdjęcie albo film przedstawiający siebie, i swoją pasję, wraz z krótkim opisem, oraz uzasadnieniem, dlaczego jest tak ważna w naszym życiu.

It’s Your life, just take it – warto się odważyć

Jest o co zawalczyć – główna nagroda to 20 tys. złotych, a łączna pula w tej edycji wynosi 50 tys. złotych. W ciągu 16 tygodni trwania tegorocznej edycji zostanie wyłonionych ośmiu finalistów, z czego trójce z nich Kruger&Matz sfinansuje realizację marzeń.

Fani, osoby wspierające i głosujące na uczestników również mogą liczyć na nagrody w postaci sprzętów firmy – designerskich słuchawek, nowoczesnych smartfonów, tabletów i sprzętu home audio.

Drugi rok z rzędu ambasadorami konkursu zostali bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych. Tacy ludzie, którzy odnieśli w życiu sukces dzięki swojej pasji są idealną inspiracją dla uczestników konkursu – pokazują, że można. Pomimo wszelkich przeciwności losu.

W akcję zaangażowali się także ubiegłoroczni zwycięzcy, którzy pozostają pod opieką Kruger&Matza.

Polska firma kolejny raz udowadnia, że można zrobić ciekawy konkurs, w którym sprzęty marki schowane są na bardzo dalekim planie. Bo przecież tym razem nie chodzi o to, żeby sprzedać kolejny telefon czy tablet.

Chodzi o to, żeby pokazać ludziom, że zamiast skupiać się na narzędziach, powinni bardziej skupić się na samorealizacji.

Akcja potrwa do 23 września 2015 r.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst