Nie bój się zawalczyć o spełnianie marzeń. Rusza druga edycja It's Your life, just take it
Technologie technologiami, sprzęty sprzętami, ale są ważniejsze rzeczy w życiu, o które trzeba zadbać, pielęgnować i je rozwijać - to nasze pasje. To, co definiuje, kim jesteśmy. Polski Kruger&Matz już drugi rok z rzędu rusza z akcją, którą chce nagrodzić tych, którzy nie wstydzą się dzielić swoją pasją z innymi.
W ubiegłym roku ta niezwykła jak na polskie standardy akcja o adekwatnej nazwie „It’s Your life, just take it!” odniosła niebywały sukces. Blisko dwa tysiące zgłoszeń, 35 półfinalistów i 10 zwycięzców. Do tego tysiące przejechanych kilometrów podczas "polowania" na prawdziwych pasjonatów, dla których sprzęty technologiczne są narzędziem, a nie celem samym w sobie.
Akcja jest autorskim pomysłem twórcy marki Kruger&Matz, Michała Leszka, który w ten sposób komentuje swoją chęć pomocy w spełnianiu marzeń:
W tym roku kolejne osoby mają szanse wywalczyć sobie szansę na lepszy start, wsparcie i pomoc finansową w realizacji swoich pasji.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wejść na stronę itsyourlife.pl i przesłać zdjęcie albo film przedstawiający siebie, i swoją pasję, wraz z krótkim opisem, oraz uzasadnieniem, dlaczego jest tak ważna w naszym życiu.
It's Your life, just take it - warto się odważyć
Jest o co zawalczyć - główna nagroda to 20 tys. złotych, a łączna pula w tej edycji wynosi 50 tys. złotych. W ciągu 16 tygodni trwania tegorocznej edycji zostanie wyłonionych ośmiu finalistów, z czego trójce z nich Kruger&Matz sfinansuje realizację marzeń.
Fani, osoby wspierające i głosujące na uczestników również mogą liczyć na nagrody w postaci sprzętów firmy - designerskich słuchawek, nowoczesnych smartfonów, tabletów i sprzętu home audio.
Drugi rok z rzędu ambasadorami konkursu zostali bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych. Tacy ludzie, którzy odnieśli w życiu sukces dzięki swojej pasji są idealną inspiracją dla uczestników konkursu - pokazują, że można. Pomimo wszelkich przeciwności losu.
W akcję zaangażowali się także ubiegłoroczni zwycięzcy, którzy pozostają pod opieką Kruger&Matza.
Polska firma kolejny raz udowadnia, że można zrobić ciekawy konkurs, w którym sprzęty marki schowane są na bardzo dalekim planie. Bo przecież tym razem nie chodzi o to, żeby sprzedać kolejny telefon czy tablet.
Chodzi o to, żeby pokazać ludziom, że zamiast skupiać się na narzędziach, powinni bardziej skupić się na samorealizacji.
Akcja potrwa do 23 września 2015 r.