REKLAMA

Widzieliście już nowy sPlay? Zapraszamy, bo warto!

Jeśli jeszcze nie widzieliście nowego wyglądu naszego siostrzanego bloga sPlay.pl, to serdecznie zachęcamy do odwiedzenia serwisu! Myślę, że naprawdę warto!

Widzieliście już nowy sPlay? Zapraszamy, bo warto!
REKLAMA
REKLAMA

Jak ten czas leci! Niedługo, bo za niecały miesiąc, sPlay obchodził będzie swoje drugie urodziny. W trzeci rok istnienia nasz blog o cyfrowej rozrywce wejdzie już z zupełnie nową szatą graficzną, która lepiej oddaje aktualny charakter sPlay.

Nieco się on bowiem na przestrzeni 23 miesięcy istnienia zmienił. To normalne - tak jak na Spider’s Web charakter tekstów, ich tematyka oraz styl pisania podlega ciągłej ewolucji, tak ramówka sPlay.pl również ulegała naturalnym zmianom.

Nie piszemy już na sPlay tak dużo o aplikacjach mobilnych, jak na początku. Gry, szczególnie te duże: konsolowe, pecetowe, opisujemy teraz na Spider’s Web fantastycznym piórem Szymka Radzewicza, który jest też członkiem redakcji prowadzonej przez Joasię Tracewicz. Na sPlay.pl piszemy za to więcej o YouTubie, o filmie, szczególnie gdy w grę wchodzą głośne kinowe premiery, oraz o komiksach.

Jedno się jednak nie zmienia - sPlay to wciąż blog o cyfrowej rozrywce. O tym, czego można posłuchać, co można obejrzeć, co przeczytać, głównie za pośrednictwem nowoczesnych urządzeń komputerowych.

I właśnie taki cel przyświecał nam projektując nowego sPlaya z naszym product managerem Przemkiem Śmitem - jak najlepiej oddać aktualny charakter ramówki sPlay.pl.

Nowy wygląd sPlay ma charakter magazynowy.

sPlay – nowy, 1

Mamy więc zarówno duże formy wyróżnionych tekstów, jak i kilka mniejszych formatów, w których obok tytułu i zdjęcia prezentujemy zajawki tekstowe wpisów. Zresztą cała strona główna składa się z różnych form prezentacji różnych rodzajów treści - od krótkich informacji newsów, poprzez felietony aż po wyczerpujące analizy.

sPlay, nowy, 2

Strona wpisu to ‚klasyczna klasyka’ dla nowoczesnych formatów blogowych - duże zdjęcie, wyraźny tytuł, atrakcyjnie sprofilowana szpalta tekstu oraz sidebar z informacjami promocyjnymi.

sPlay – nowy, 3

Mamy też nową kodyfikację kolorystyczną sPlaya, która jeszcze bardziej niż dotychczas podkreśla naturalne kolory dla całej naszej spiderswebowej grupy.

Nowy layout sPlay jest oczywiście w pełni responsywny, więc świetnie prezentuje się nie tylko na ekranach komputerów, ale także na wyświetlaczach smartfonów oraz tabletów.

300 tys. czytelników

REKLAMA

sPlay dociera dziś do prawie 300 tys. czytelników (traktowanych jako unikalnych użytkowników). To całkiem fajny wynik, z którego jesteśmy zadowoleni. Cieszy nas także to, że sPlay powoli buduje swoją własną społeczność, czego rezultatem są czasami naprawdę bardzo emocjonujące dyskusje.

Zapraszam więc nie tylko do sprawdzenia nowego wyglądu sPlay.pl, ale także do subskrybowania kanału RSS, fanpage’a na Facebooku oraz konta na Twitterze!

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA