Najlepszy moment na zamówienie przez Internet świątecznych prezentów jest teraz. Tak, dokładnie dzisiaj
Doskonała okazja na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.
Świąteczne, zakupowe szaleństwo już trwa. Potwierdzi to każdy, kto w weekend wybrał się do dowolnego centrum handlowego. Mała liczba wolnych miejsc parkingowych i kolejki przy kasach to oczywisty znak, że… już się zaczęło. Jest jednak dobry sposób na to, aby ominąć kolejki i nie tracić czasu na szukanie wolnych miejsc parkingowych. Oczywiście chodzi o zakupy przez Internet, które w parze z Dniem Darmowej Dostawy pozwolą nam nie tylko na łatwe, ale również tanie zakupienie świątecznych prezentów.
Dzień Darmowej Dostawy został zorganizowany w Polsce po raz piąty.
W tym roku do akcji przystąpiło 2550 sklepów, które wszystkie e-zakupy zrealizowane 2 grudnia między godziną 00:01 a 23:59 obsłużą bez doliczania kosztów dostawy.
Inicjatywa polskiego Dnia Darmowej Dostawy została zapoczątkowana przez serwis eKomercyjnie.pl, który na przestrzeni ostatnich lat zachęcił do udziału w tym wydarzeniu setki sklepów internetowych. Obecnie w DDD bierze udział 2550 sklepów, które oferują towary z przeróżnych kategorii. Najwięcej e-sklepów zgłosiło się w działach: „Dom i ogród” (16%), „Uroda i zdrowie” (14%), „Odzież, dodatki” (11%), „Dla Dzieci” (8%) oraz „Sport” (7%). Zróżnicowanie jest dość spore, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie lub dla swoich bliskich, jeżeli mówimy o zakupie świątecznych prezentów.
Przy okazji tegorocznego Dnia Darmowej Dostawy warto podsumować poprzednie edycje akcji. W 2013 roku do DDD zgłosiło się 2450 e-sklepów, a z witryny dziendarmowejdostawy.pl na strony sklepów przekierowano w ciągu 24 godz. łącznie 2,95 mln potencjalnych klientów. Piękny wynik.
Dzień Darmowej Dostawy pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przede wszystkim czas, który trzeba by poświęcić na kupienie świątecznych prezentów – mówi Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca Dnia Darmowej Dostawy.
Organizatorzy podkreślają, że akcja ma też wpływ na profesjonalizację e-sklepów w Polsce. Warunkiem zakwalifikowania się do DDD jest spełnienie warunków regulaminowych. Dla sklepów, które dostosują regulaminy do obowiązujących przepisów i standardów udział w akcji jest bezpłatny.
Jeśli szukacie jeszcze ciekawych pomysłów na prezent, to koniecznie sprawdźcie Poradnik Prezentowy Spider’s Web.
*Zdjęcie główne: Shutterstock.