Nie, to nie tylko u Ciebie - mBank ma poważne problemy
Serwis transakcyjny i aplikacje mobilne mBanku nie działają wcale lub bardzo, ale to bardzo powoli. Krótko mówiąc, mamy do czynienia z awarią.

Dostajemy sygnały od czytelników, że problemy z dostępem do mBanku trwają od soboty. Klienci banku mają kłopoty z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego. Problemy występują także przy próbie dostania się do konta z poziomu aplikacji moblinych.
mBank potwierdza, że doszło do awarii.
Z przyczyn technicznych obecnie niemożliwe jest wykonanie przelewu poprzez serwis transakcyjny mBanku oraz aplikację mobilną. Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej dostępności usług. Klienci zostali poinformowani o utrudnieniach poprzez serwis informacyjny banku oraz w kanałach social media.
To oficjalne stanowisko banku, które przesłała nam Emilia Kasperczak z mBanku.
Jeśli nie wiecie jak obsługiwać Wasze konto w wypadku takiej awarii to mBank przypomina, że zawsze możecie skorzystać z mLinii oraz z placówek banku. - W trakcie utrudnień w kanałach tych zlecenia dokonywane są bezpłatnie – bank automatycznie zwraca ewentualne opłaty z tym związane - zapewnia Emilia Kasperczak.
Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację. Poinformujemy ich o przywróceniu pełnej dostępności systemu.
Na razie tyle informacji udało się nam uzyskać. Jeżeli dowiemy się czegoś więcej lub awaria zostanie naprawiona to damy Wam znać.
AKTUALIZACJA:
przemekspider: Według użytkowników Twittera, mBank ma problemy od weekendu. Mogę to zresztą potwierdzić - próby korzystania z opcji historii przelewów były w sobotę i niedzielę w większości niedostępne.