Polska wizja 2020 roku oczarowała i przeraziła jury - internetowy serial zdobył Grand Prix
Polski serial internetowy zdobył nagrodę Grand Prix na World Media Festival w Hamburgu.

Do konkursu World Media Festival zgłoszono 700 projektów. Zwyciężył internetowy serial pt. “2020”, tym samym Trend Micro oraz polska agencja Black Rabbit zgarnęły nagrodę Grand Prix i pokonały tym samym setki konkurentów.
Firma Trend Micro specjalizuje się w rozwiązaniach antywirusowymi dla rozwiązań chmurowych. Serial “2020” składa się z dziewięciu odcinków, które podnoszą wydarzenia zawarte w raporcie “Projekt 2020”. Celem twórców było popularyzowanie raportu w przystępnej formie, która trafiłaby do internetowego odbiorcy.
Serial prezentuje społeczeństwo wirtualnego państwa, Republiki South Sylvanii. Tuż przed pierwszymi wyborami online dochodzi do największego w historii ataku hakerskiego. Społeczećstwo uzależnione od zaawansowanych rozwiązań technologicznych musi zmierzyć się z jego konsekwencjami
Serial “2020” został nakręcony w Warszawie. Widzowie z pewnością rozpoznają charakterystyczne obiekty, takie jak Pasaż Wiecha, Stadion Narodowy, czy Fabrykę Wódek Koneser.
Międzynarodowy World Media Festival organizowany cyklicznie przez firmę Intermedia od 2000 r. W tym roku serial internetowy wyprodukowany w Polsce został po raz pierwszy nagrodzony Grand Prix w całej, 14-letniej historii festiwalu.
źródło: Brief