REKLAMA

Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę

W tym rok MasterCard po raz drugi grał wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jednym z elementów akcji był specjalny hashtag na Twitterze, za napisanie którego firma płaciła 5 złotych. W tego typu pomoc zaangażowała się spora liczba twitterowiczów, dzięki czemu uzbierano całkiem pokaźną sumkę.

Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę
REKLAMA

W akcji wzięło udział aż 13.053 użytkowników Twittera. Każdy z nich w jednym z tweetów podał hashtag #MasterCardGrazWOSP, dzięki czemu firma MasterCard przeznaczyła 5 złotych na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sumie udało się uzbierać aż 65.265 złotych.

REKLAMA
REKLAMA

W badaniu liczono wszystkie wpisy opublikowane od 23:55 11 stycznia do 00:05 13 stycznia. Zdecydowano się na 5-minutowe przesunięcie ze względu na ewentualne opóźnienia w synchronizacji serwerów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-08-20T18:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T18:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T18:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T18:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T16:21:38+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T15:40:42+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T14:31:49+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T12:59:17+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T10:43:51+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T09:00:08+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T08:11:36+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T06:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T06:21:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-20T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T19:46:02+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T18:54:20+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T17:16:04+02:00
Aktualizacja: 2025-08-19T16:22:42+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA