REKLAMA

Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę

W tym rok MasterCard po raz drugi grał wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jednym z elementów akcji był specjalny hashtag na Twitterze, za napisanie którego firma płaciła 5 złotych. W tego typu pomoc zaangażowała się spora liczba twitterowiczów, dzięki czemu uzbierano całkiem pokaźną sumkę.

Krótka piłka: MasterCard podsumował akcję z WOŚP na Twitterze. Uzbierano okrągłą sumkę
REKLAMA

W akcji wzięło udział aż 13.053 użytkowników Twittera. Każdy z nich w jednym z tweetów podał hashtag #MasterCardGrazWOSP, dzięki czemu firma MasterCard przeznaczyła 5 złotych na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W sumie udało się uzbierać aż 65.265 złotych.

REKLAMA
REKLAMA

W badaniu liczono wszystkie wpisy opublikowane od 23:55 11 stycznia do 00:05 13 stycznia. Zdecydowano się na 5-minutowe przesunięcie ze względu na ewentualne opóźnienia w synchronizacji serwerów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-20T16:40:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T16:30:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T16:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T07:50:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-20T07:30:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T20:25:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T20:13:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T18:27:54+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T17:13:42+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T17:09:33+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T16:42:25+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T14:57:27+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T12:28:03+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T11:32:40+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T09:22:18+01:00
Aktualizacja: 2025-12-19T06:07:00+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA