Krótka piłka: to Ty zadecydujesz ile pieniędzy na WOŚP przeznaczy MasterCard
Trwa właśnie 22. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do zabawy w zbieranie pieniędzy włączyło się jak zwykle sporo firm. Jedne robią to lepiej, inne gorzej, ale wszystkie w szczytnym celu. Niemniej jednak na szczególną uwagę zasługuje ruch MasterCard.
Uczestnicy programu lojalnościowego MasterCard Rewards mogą zamawiać cegiełki o wartości 5 do 100 zł, które zasilą konto WOŚP. To jednak nie jedyny sposób w jaki można razem z MasterCard wesprzeć coroczną kwestę.
MasterCard zapłaci 5 zł za każdego tweeta z użytym tagiem #MasterCardgrazWOSP.
Liczą się ćwierknięcia na Twitterze wysłane w dniu 12 stycznia 2014 roku, czyli dzisiaj, podczas 22. finału WOŚP. Każde konto na Twitterze może udostępnić ten wpis jednokrotnie w ciągu trwania akcji. Kolejne ćwierknięcia z tego samego konta nie będą się już liczyły. Po siedmiu dniach od zakończenia akcji MasterCard za pośrednictwem konta na Twitterze ogłosi wyniki.
Gratulacje dla MasterCard za świetne podejście, udział w WOŚP i kreatywne wykorzystanie mediów społecznościowych!