Start-up po polsku, czyli weź od nas książkę Darka Nawojczyka
Darek Nawojczyk, dziś dyrektor marketingu i PR w Oktawave, partnerze hostingowym Spider's Web, a wcześniej m.in. wydawca serwisu Webhosting.pl, a także project manager w wielu polskich start-upach, wspólnie z Kamilą Mikołajczyk, prezes agencji Brand Gravity, wydali książkę pod tytułem "Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes". Spider's Web jest partonem medialnym tego wydawnictwa.
Dla kogo ta książka?
Dla tych, którzy chcą założyć własny e-biznes, ale nie wiedzą od czego zacząć. Dla tych, którzy marzyli o własnej firmie, ale nie mieli odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu/ Dla tych, którzy mają doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało im je realizować.
Wewnątrz nie tylko porady odnośnie tworzenia biznesplanu i pozyskiwania środków na działalność, ale także tak podstawowych kwestii jak wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej, czy doboru pracowników i zarządzanie kadrami. Autorzy przedstawiają też szereg studiów przypadków oraz ciekawostek z życia start-upowych przedsiębiorców. Sporo także rad praktyków, w tym przedstawicieli największych funduszy venture-capital inwestujących w młode polskie projekty internetowe.
Książka jest do kupienia w e-księgarni OnePress w druku w promocyjnej cenie 31,92 zł (normalna cena do 39,99 zł), bądź też jako e-book również w promocyjnej cenie 15,99 zł (normalna cena do 31,99 zł).
Fragmenty
Specjalnie dla Czytelników przygotowaliśmy wybrane fragmenty książki. Stąd (link) pobierzecie pierwszy rozdział "Start-up po polsku". Miłej lektury. Mamy nadzieję, że zachęci Was do zakupu całej książki.
Konkurs
Mamy też dla Was konkurs, w którym do wygrania jest aż 8 egzemplarzy książki "Start-up po polsku" autorstwa Mikołajczyk i Nawojczyka. Wystarczy w komentarzu zostawić ciekawe uzasadnienie tego, dlaczego chcielibyście otrzymać od nas tę książkę. My wybierzemy najlepszych 8 odpowiedzi, których autorzy otrzymają od nas książki.
Czekamy na Wasze odpowiedzi do końca tygodnia, czyli niedzieli 22 września 2013 r. Koniecznie w zgłoszeniach musi być podany prawdziwy i aktywny adres e-mail. Zgłoszenia bez e-maila nie będą rozpatrywane.