REKLAMA

sPlay ma dwa miesiące, czas więc wysłuchać uwag Czytelników i Recenzentów

Na sPlay słuchamy uwag naszych Czytelników i Recenzentów, i wprowadzamy odpowiednie modyfikacje, by nasz blog jeszcze lepiej spełniał swoją misję, czyli odpowiadał na pytania: czego posłuchać, co przeczytać, co obejrzeć i w co zagrać w dobie dynamicznego rozwoju cyfrowej rozrywki. Właśnie zakończyliśmy pierwszy etap zmian, szykujemy kolejny.

sPlay ma dwa miesiące, czas więc wysłuchać uwag Czytelników i Recenzentów
REKLAMA

Na ten brak zwracał już uwagę jeden z naszych pierwszych recenzentów, Piotr Stanisławski z Gazeta.pl - wchodząc na sPlay.pl brakuje natychmiastowej odpowiedzi na kluczowe pytania, czyli właśnie: czego posłuchać, co przeczytać, itd. No to już nie brakuje - teraz na stronie głównej sPlay.pl głośno krzyczymy co najlepszego w grach, e-bookach, serialach, muzyce, czy filmie. To po to, by ci, którzy trafiają do nas po raz pierwszy, bądź okazjonalnie, mogli od razu dostrzec, co nasza redakcja poleca.

REKLAMA

To jednak nie wszystko.

Z dokładnej analizy zachowań Czytelników sPlay wynika, że spora część z nich wchodzi bezpośrednio na strony główne danych kategorii, tj. muzyka.splay.pl, gry.splay.pl, ebooki.splay.pl, audiobooki.splay.pl, czy seriale.splay.pl. Dlatego też zdecydowaliśmy, że także na stronach poszczególnych kategorii będziemy prezentować wszystko to, co najlepsze w ostatnim czasie w ocenie redakcji. Rekomendujemy po 5 najlepszych wydawnictw z każdej kategorii, więc jest w czym wybierać.

Rezygnujemy z kategorii aplikacje

Dokładnie analizujemy również jakie treści cieszą się największą i najmniejszą popularnością wśród Czytelników sPlay i… wyszło nam na to, że o aplikacjach mobilnych zdecydowanie wolicie czytać na Spider's Web, więc w najbliższym czasie zrezygnujemy z tej kategorii tematycznej na rzecz innej. Jakiej? Serdecznie zapraszamy do śledzenia sPlay - już wkrótce tam to ogłosimy.

Nieco statystyk

Tydzień temu sPlay skończył… dwa miesiące. W ciągu tego czasu nasz nowy blog odwiedziło ponad 100 tys. osób. To dobry wynik, z którego jesteśmy więcej niż zadowoleni. Dla porównania powiem, że w marcu 2010 r., gdy Spider's Web przechodził na model serwisu blogowego, z czterema blogerami piszącymi pod jednym szyldem, miesięcznie odwiedzało go nieco ponad 75 tys. osób. Oczywiście sPlay ma nieco łatwiejszy start, głównie ze względu na bliską korelację właśnie ze Spider's Web (ok 40% ruchu wygenerowanego na sPlay w ciągu pierwszych dwóch miesięcy przekierowanych było z SW), ale mimo wszystko wynikiem jesteśmy ukontentowani.

sPlay obecny jest także na Facebooku, gdzie w ciągu pierwszych dwóch miesięcy udało nam się zdobyć nieco ponad 2,1 tys. fanów.

Współpraca z partnerami i cykle tematyczne

W ciągu dwóch pierwszych miesięcy istnienia bloga zainteresowanie potencjalnych partnerów współpracą z sPlay.pl zarówno pod kątem merytorycznym, jak i promocyjnym przerosło z kolei nasze oczekiwania.

Redakcja pod przewodnictwem Kuby Kralki również stanęła na wysokości zadania i przeprowadziła kilka fantastycznych cykli tematycznych, jak chociażby ten o seriali "Gra o tron", czy przygotowany we współpracy z serwisem WiMP, cykl zapowiadający nową płytę legendarnej grupy Daft Punk.

REKLAMA

Polecam także świetne autorski cykl soundtracków z popularnych seriali, jak chociażby Soundtrack z Suits, Soundtrack z Supernatural, Soundtrack z Californication, czy Soundtrack z Mad Men. Cieszą się one sporą popularnością. Jestem pewien, że fani owych seriali będą zachwyceni doborem muzyki kojarzonej z produkcjami telewizyjnymi.

Może zabrzmi to mało skromnie, ale mam wrażenie, że na sPlay.pl robimy bardzo fajny serwis blogowy, który dla każdego, kto rozrywkę znajduje głównie w ekranach urządzeń komputerowych wyda się po prostu fajny. Więc jeśli jeszcze nie znasz, jeśli jeszcze nie czytasz, nie słuchasz z nami i po prostu nie śledzisz, to wbijaj, bo naprawdę warto!

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA