Tech  / News

Chcesz posłuchać jednego z najlepszych mówców na świecie? Będzie do tego okazja na konferencji "Biznes to rozmowy"

Jeremy Gutsche będzie gościem tegorocznego kongresu Biznes to Rozmowy organizowanego przez Netię. Kim jest ten człowiek? Można powiedzieć, że prawie już legendą. Stworzył serwis, który co miesiąc ma 35 milionów odsłon. Na swoim koncie ma ponad 200 wystąpień. W tym roku pojawi się także w Polsce.

Konferencja "Biznes to rozmowy" odbędzie się w tym roku już po raz piąty. Z założenia kongres ma być miejscem wymiany doświadczeń o nowych technologiach i ich zastosowaniu w biznesie. Wcześniej prelegentami byli między innymi: Steve Woźniak, Tim Berens Lee oraz Randi Zuckerberg. W tym roku do Polski przyjdzie Jeremy Gutsche.

Kim jest ten człowiek? Przede wszystkim Kanadyjczykiem urodzonym 7 kwietnia 1978 roku.  Stworzył serwis TrendHunter.com. Jak łatwo wywnioskować z jego nazwy – portal zajmuje się trend huntingiem, czyli po prostu nowymi kierunkami i ideami między innymi w dziedzinach marketingu, wzornictwa i technologii. W każdym miesiącu serwis notuje 35 milionów odsłon. Jest czytany w 190 krajach świata i każdego dnia pojawia się na nim średnio 160 nowych trendów.

Sam Gutsche jest rozchwytywanym mówcą i zwycięzcą wielu nagród. Na swoim koncie ma między innymi wyróżnienia The Cisco Innovation Axcellence Award oraz Young Enterpreneur od the Year Award, nadawane przez Bussines Development Bank od Canada. Do tej pory występował na ponad 200 konferencjach i kongresach. Przemawiał w sumie przed 150 tysiącami ludzi. Był także cytowany w 40 tysiącach artykułów, w tym tak uznanych mediów, jak chociażby BBC oraz Entertainment Tonight.

MPI Meet Different

W swoich wystąpieniach Jeremy Gutsche stara się zarazić swoich słuchaczy kreatywnością. Stara się pokazać, jak tworzyć nowe, ciekawe pomysły w czasach zmian. Sam reklamuje swoje wystąpienie w Polsce w następujący sposób:

Będziemy mówili o najnowszych trendach w dziedzinach mobile, wideo oraz Internet of Things. Będziemy również mówić o tym, jak zamienić chaos w szansę, o śledzeniu trendów, o nowych metodach rozwijania Waszego biznesu, o obsesjach klientów i o tym, jak zaraźliwie komunikować swoje pomysły.

Sam zacząłem się zastanawiać, w czym tkwi wyjątkowość Gutsche. Szczególnie zaciekawił mnie jeden z wywiadów z nim. Twierdzi on tam, że chaos i kryzys nie są konieczne do wprowadzania zmian, ale zdecydowanie je ułatwiają. Wynika to z tego, że w takich czasach zmieniają się potrzeby klientów. Firma, która będzie w stanie albo odpowiedzieć na te potrzeby, albo wykreować je na nowo, ma szansę na sukces.

Jako jeden z przykładów podaje on magazyn Forbes. Powstał on zaledwie 4 miesiące po wielkim kryzysie na Wall Street w 1929 roku. Gutsche twierdzi, że nie odniósł on sukes dlatego, że oferował luksusowe publikacje, ale właśnie dlatego, że zmieniły się potrzeby czytelników. Ludzie stracili pracę z powodu wielkich korporacji i chcieli się dowiedzieć, co dzieje się za drzwiami gabinetów dyrektorów i prezesów. Forbes udzielił im na to odpowiedzi. Co więcej, jego zdaniem takie firmy, jak Apple, Hewlett Packard oraz Electronic Arts również powstały dzięki chaosowi i ekonomicznym zawirowaniom.

Jeremy Gutsche twierdzi, że jego największym wyzwaniem w życiu zawodowym jest organizacja czasu.

Co miesiąc przemawiam od 5 do 10 razy i przez te wszystkie podróżne jestem z dala od zespołu TrendHunter, który przez cały czas dodaje nowe funkcje i śledzi kolejne nowości.

W dobie ostatniego i chyba cały czas trwającego kryzysu, wszyscy słyszeliśmy, że jest to świetna okazja do rozpoczynania własnego biznesu. O tym właśnie mówi Kanadyjczyk.

Kongres Biznes to rozmowy odbędzie się 3. października br.  w Warszawie. Będzie to świetna okazja do wysłuchania jednego z najlepszych mówców na świecie (tak przynajmniej mówią o nim liczne media). Jeśli chcielibyście się tam pojawić, to odsyłamy na stronę www.biznestorozmowy.pl.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst