REKLAMA

Problemów Dropboxa ciąg dalszy

dropbox
REKLAMA

Jak pisałem trzy dni temu (https://spidersweb.pl/2012/07/zewnetrzni-eksperci-rozwiaza-problem-spamu-kont-w-dropboxie.html), Dropbox podjął intensywne działania mające na celu zażegnania fali spamu. Z informacji, która została umieszczona na oficjalnym forum Dropboxa wynika, że spam, który dotarł na skrzynki pocztowe użytkowników powiązane z usługą nie jest wynikiem zewnętrznego działania. Tak brzmi oficjalny komunikat przedstawiciela: „as of today, we’ve found no intrusions into our internal systems and no unauthorized activity in Dropbox accounts.”

Sytuacja jest o tyle dziwna, że trudno jednoznacznie stwierdzić, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. Brak również jakichkolwiek informacji na temat śledztwa przeprowadzonego przez zewnętrznych ekspertów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-14T07:53:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-14T07:31:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-14T07:10:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-13T11:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-13T07:51:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-13T07:10:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T21:58:29+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T21:11:40+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T20:26:37+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T20:12:35+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T19:08:16+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T17:39:13+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T17:27:16+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T17:26:08+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T16:26:23+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T16:15:36+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T15:45:49+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T15:11:17+01:00
Aktualizacja: 2025-12-12T14:41:37+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA