REKLAMA

Problemów Dropboxa ciąg dalszy

dropbox
REKLAMA

Jak pisałem trzy dni temu (https://spidersweb.pl/2012/07/zewnetrzni-eksperci-rozwiaza-problem-spamu-kont-w-dropboxie.html), Dropbox podjął intensywne działania mające na celu zażegnania fali spamu. Z informacji, która została umieszczona na oficjalnym forum Dropboxa wynika, że spam, który dotarł na skrzynki pocztowe użytkowników powiązane z usługą nie jest wynikiem zewnętrznego działania. Tak brzmi oficjalny komunikat przedstawiciela: „as of today, we’ve found no intrusions into our internal systems and no unauthorized activity in Dropbox accounts.”

Sytuacja jest o tyle dziwna, że trudno jednoznacznie stwierdzić, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. Brak również jakichkolwiek informacji na temat śledztwa przeprowadzonego przez zewnętrznych ekspertów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-09-05T20:17:29+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T19:40:20+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T19:10:18+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T16:25:46+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T15:27:23+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T13:20:35+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T12:16:51+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T10:59:40+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T08:11:42+02:00
Aktualizacja: 2025-09-05T06:51:00+02:00
Aktualizacja: 2025-09-04T21:56:10+02:00
Aktualizacja: 2025-09-04T20:01:34+02:00
Aktualizacja: 2025-09-04T19:41:43+02:00
Aktualizacja: 2025-09-04T18:49:42+02:00
Aktualizacja: 2025-09-04T18:03:02+02:00
Aktualizacja: 2025-09-04T12:58:11+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA