REKLAMA

Problemów Dropboxa ciąg dalszy

dropbox
REKLAMA

Jak pisałem trzy dni temu (https://spidersweb.pl/2012/07/zewnetrzni-eksperci-rozwiaza-problem-spamu-kont-w-dropboxie.html), Dropbox podjął intensywne działania mające na celu zażegnania fali spamu. Z informacji, która została umieszczona na oficjalnym forum Dropboxa wynika, że spam, który dotarł na skrzynki pocztowe użytkowników powiązane z usługą nie jest wynikiem zewnętrznego działania. Tak brzmi oficjalny komunikat przedstawiciela: „as of today, we’ve found no intrusions into our internal systems and no unauthorized activity in Dropbox accounts.”

Sytuacja jest o tyle dziwna, że trudno jednoznacznie stwierdzić, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. Brak również jakichkolwiek informacji na temat śledztwa przeprowadzonego przez zewnętrznych ekspertów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-27T20:50:56+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T20:23:26+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T18:12:43+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T18:01:21+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T16:09:59+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T15:27:28+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T15:17:22+01:00
Aktualizacja: 2025-11-27T09:03:08+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T20:00:12+01:00
Aktualizacja: 2025-11-26T18:48:46+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA