REKLAMA

Problemów Dropboxa ciąg dalszy

22.07.2012 10.22
dropbox
REKLAMA
REKLAMA

Jak pisałem trzy dni temu (https://spidersweb.pl/2012/07/zewnetrzni-eksperci-rozwiaza-problem-spamu-kont-w-dropboxie.html), Dropbox podjął intensywne działania mające na celu zażegnania fali spamu. Z informacji, która została umieszczona na oficjalnym forum Dropboxa wynika, że spam, który dotarł na skrzynki pocztowe użytkowników powiązane z usługą nie jest wynikiem zewnętrznego działania. Tak brzmi oficjalny komunikat przedstawiciela: „as of today, we’ve found no intrusions into our internal systems and no unauthorized activity in Dropbox accounts.”

Sytuacja jest o tyle dziwna, że trudno jednoznacznie stwierdzić, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. Brak również jakichkolwiek informacji na temat śledztwa przeprowadzonego przez zewnętrznych ekspertów.

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA