REKLAMA

Problemów Dropboxa ciąg dalszy

dropbox
REKLAMA

Jak pisałem trzy dni temu (https://spidersweb.pl/2012/07/zewnetrzni-eksperci-rozwiaza-problem-spamu-kont-w-dropboxie.html), Dropbox podjął intensywne działania mające na celu zażegnania fali spamu. Z informacji, która została umieszczona na oficjalnym forum Dropboxa wynika, że spam, który dotarł na skrzynki pocztowe użytkowników powiązane z usługą nie jest wynikiem zewnętrznego działania. Tak brzmi oficjalny komunikat przedstawiciela: „as of today, we’ve found no intrusions into our internal systems and no unauthorized activity in Dropbox accounts.”

Sytuacja jest o tyle dziwna, że trudno jednoznacznie stwierdzić, co mogło być przyczyną takiego stanu rzeczy. Brak również jakichkolwiek informacji na temat śledztwa przeprowadzonego przez zewnętrznych ekspertów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-10-28T16:03:48+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T12:09:48+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T10:35:13+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T09:20:52+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T08:44:58+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T06:18:02+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T06:17:22+01:00
Aktualizacja: 2025-10-28T06:11:00+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T20:37:05+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T20:08:13+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T19:41:07+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T19:19:22+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T17:13:21+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T16:27:46+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T15:34:35+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T12:22:52+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T11:59:02+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T10:44:11+01:00
Aktualizacja: 2025-10-27T08:08:29+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA