REKLAMA

Hurra - już jest! Nowa reklama smartfonów Sony! Oglądajmy wszyscy!!!

Kilka dni temu pisaliśmy w mini blogu o trailerze do reklamy, którą 24 marca miał wydać Sony. Zastanawialiśmy się nad nowymi praktykami marketerów, którzy silą się dziś nawet na wydawanie zapowiedzi reklam, aby jeszcze bardziej wzniecić zainteresowanie nimi. Mamy kolejny zwrot w tej historii, oczywiście pięknie marketingowo ograny przez producentów reklamy - oto (nieco już dziś upadły) technologiczny blog nr 1 na świecie TechChrunch dostaje "exclusive'a" na przedpremierowy pokaz reklamy Sony, co oczywiście czyni, a wieść o niej momentalnie rozchodzi się po całym świecie mediów opisujących wydarzenia na rynku tech.

Hurra – już jest! Nowa reklama smartfonów Sony! Oglądajmy wszyscy!!!
REKLAMA

Jakie to szczęście - nie 24 marca, jak wcześniej zapowiadał producent, lecz już 22 marca możemy podziwiać pierwszą reklamę smartfonów Sony po wykupieniu się japońskiej firmy z joint-venture z Ericssonem. Pamiętamy co miało nas zachwycić: 9 różnych scenografii, 37 ręcznie wykonanych modeli Nexusa (tego androidowego robocika) i ponad 10 tys. godzin prac nad reklamą. I już jest. Już wszyscy możemy zanurzyć się we wspaniałym świecie wyśnionym przez ośmiolatka, który zastanawia się, w jaki sposób pracują smartfony Sony.

REKLAMA

"Made of Imagination" - brzmi tytuł spotu, w którym młody człowiek wyobraża sobie to, co dzieje się wewnątrz przenośnego komputera: w jaki sposób odtwarzane są pliki wideo, co sprawia, że gra muzyka i wyświetlane są zdjęcia. Androidy jeżdżą miniaturowymi samochodzikami, latają dzięki miniaturowym silniczkom instalowanym na ich pleckach, w końcu po skończonej pracy zasypiają w swoich miniaturowych mieszankach.

Ach, ach, och, och.

REKLAMA

Good job Sony. Akcja udana - wszystko zagrało według planu: był trailer, był exclusive, są media na całym świecie.

Można iść po premię.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA