REKLAMA

Duży sukces - polskie startupy zaprezentują się na TechCrunch Disrupt!

Duży sukces – polskie startupy zaprezentują się na TechCrunch Disrupt!
REKLAMA

Spory sukces polskiego światka start-upów – po raz pierwszy w historii polskie start-upy będą miały szansę zaprezentować się na największym na świecie wydarzeniu branży internetowej – TechCrunch Disrupt, które w dniach 12 – 14 września odbędą się w San Francisco. Cztery polskie projekty, w tym jeden opisywany przez nas BookLikes – serwis dedykowany na rynek anglojęzyczny zaprezentują się w Startups Alley. Polskich przedsiębiorców jeszcze tam nie było.

To wydarzenie o sporej wadze dla polskich start-upów. Kto wie, może dla któregoś z czterech podmiotów – obok BookLikes, do San Francisco lecą również: FusionSheep, Legimi oraz SaveUp – możliwość prezentacji przed opiniotwórczą i jednocześnie najbardziej surową publiką złożoną z globalnych inwestorów będzie przyczynkiem do wielkiej, międzynarodowej kariery.

Co z pewnością jest niezwykle budujące, to fakt, że udział poznańskich start-upów (wszystkie cztery wyżej wymienione projekty są z Poznania) jest możliwy dzięki wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, który współfinansuje udział polskich przedsiębiorców w ramach projektu kluczowego „Kompleksowa promocja gospodarki i inwestycji w Wielkopolsce”, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013, Priorytet I Konkurencyjność przedsiębiorstw Działanie 1.5 Promocja regionalnej gospodarki.

Miło, że instytucje administracji publicznej angażują się w takie projekty:

To kolejny dowód na to, że w Wielkopolsce panuje dobry klimat dla przedsiębiorczości i innowacyjnych przedsięwzięć

– mówi Dawid Piaskowski ze spółki BookLikes.

Jednym z projektów, które wiele sobie obiecują po prezentacji na TechCrunch Disrupt jest opisywany przez nas wcześniej BookLikes. Co u nich słychać?

Przez ostatnie 3 miesiące dużo pracowaliśmy nad BookLikes. Tak jak zaplanowaliśmy, rozwijaliśmy serwis razem z użytkownikami. Dostaliśmy od mich dużo informacji zwrotnych związanych z kierunkami rozwoju serwisu. Od przyszłego tygodnia stopniowo wprowadzamy „BookLikes 2.0. – mocno przebudowaną nową wersję. Po jej wprowadzeniu rozpoczniemy ekspansję na inne rynki.

– mówi szefowa marketingu w BookLikes, Joanna Grzelak, dodając:

Obecnie mamy kilkanaście tysiecy aktywnych użytkowników, głównie z USA. Biorąc pod uwagę, że wystartowaliśmy w bardzo wczesnej fazie Beta oraz w okresie wakacyjnym, to jest to niezły sukces.

Wszystkim polskim start-upom, które jadą do San Francisco gratulujemy i trzymamy kciuki!

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-17T18:16:53+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:51:09+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:30:19+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:02:21+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T15:06:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T10:52:52+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T09:00:08+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T07:00:19+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:20:32+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:19:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:19:11+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:15:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T18:45:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T16:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:50:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:30:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:22:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:11:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:01:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-15T19:06:31+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA