Spider's Web w Przekroju!

Jest mi niezwykle przyjemnie poinformować naszych Czytelników, że Spider's Web podjął współpracę redakcyjną z tygodnikiem "Przekrój". Począwszy od najnowszego wydania, które od dzisiaj można znaleźć w kiosku, teksty autorów Spider's Web cyklicznie - co dwa tygodnie - pojawiać się będą w "Przekroju". Już dziś możecie tam znaleźć mój tekst pod tytułem: "Facebook - napompowany balon".
Ta współpraca jest dla nas o tyle ważna, że Spider's Web będzie miał w "Przekroju" swoją kolumnę. Będziemy tam występować właśnie jako serwis Spider's Web, co - mam taką nadzieję - przyczyni się do popularyzacji naszej marki i zdobywaniu nowych czytelników. Już za dwa tygodnie tekst Ewy Lalik, a następnie pozostałych blogerów Spider's Web.
Poniżej zajawka tekstu o Facebooku, który pojawił się w dzisiejszym wydaniu "Przekroju". Cały tekst opublikuję na Spider's Web za około tydzień, kiedy pojawi się on również w wydaniu online "Przekroju". Tymczasem zainteresowanych serdecznie zapraszam do kiosków.
Nie było w historii internetu takiego fenomenu jakim jest Facebook. Żaden serwis nie zdobył 600 mln użytkowników tak szybko. Żaden nie zrewolucjonizował internetu w tak dramatyczny sposób. Przy okazji żaden internetowy twór w historii nie był tak sztucznie napompowany dolarami jak Facebook.
Czytaj dalej w "Przekroju".