Serwis Apple: bliżej, szybciej, korzystniej
Przeklejamy w całości z naszej skrzynki pocztowej...:
Firma iSource, dystrybutor produktów Apple w Polsce, a zarazem autoryzowany serwis tych produktów, wyszła z inicjatywą mającą na celu ułatwienie obsługi serwisowej klientom końcowym. Od października do końca roku uruchomi kilkanaście, a docelowo - do 50 punktów przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple. Klient, który dziś zwraca się o pomoc do serwisu, powinien wysłać serwisowany produkt do centralnego serwisu iSource w Warszawie, a następnie otrzymuje zwrot przesyłką kurierską. - Mimo pozornej prostoty tej procedury wielu naszych klientów z rezerwą do niej podchodziło - mówi Jerzy Bebak, wiceprezes iSource ds. produktów i rozwoju rynku. - Przesyłki kurierskie przychodziły w czasie, kiedy klienci byli w pracy, wymagało to umawiania się z kurierami, przygotowywania specjalnych opakowań, niektórzy klienci też nie czuli się komfortowo, kiedy kupiony w jednym miejscu sprzęt musieli serwisować w innym. Ponieważ współpracujemy z dużą siecią naszych partnerów handlowych, a ci mają duże doświadczenie i w logistyce, i w oferowaniu wartości dodanych klientom końcowym, postanowiliśmy dać szansę nowemu modelowi.
"Nowy model" oznacza, że w większych miastach Polski, gdzie funkcjonują duże grupy klientów indywidualnych, w autoryzowanych przez iSource punktach będzie można zostawić produkty Apple wymagające wsparcia serwisowego lub rozbudowy, a następnie, po kilku dniach, będzie można z tym samym punktem umówić się na odbiór. Klient na miejscu uzyska też możliwość przeprowadzenia szybkiej diagnozy sprzętu, więc cała procedura serwisowa ulegnie też znacznemu skróceniu.
- Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom nie tylko naszych klientów, ale i partnerów. Resellerzy, którzy otwierają Autoryzowany Punkt Przyjęć, mają szansę na rozwój swojego miejscowego biznesu. Będziemy takich partnerów szkolić, zapewnimy im widoczność w sieci i w naszej ofercie. Oni z kolei mają możliwość dotarcia do szerszej grupy klientów, także tych, którzy pierwotnie kupili produkty Apple np. w sieciach handlowych. Te ostatnie przecież nie świadczą takich usług - mówi Piotr Żelakiewicz, dyrektor ds. rozwoju rynku iSource S.A.
Dla Klientów dużym plusem może być również możliwość osobistego kontaktu z Partnerem iSource, który udzieli informacji dotyczących użytkowania sprzętu i doradzi w kwestiach technicznych i podpowie, jak go ulepszyć (np. rozszerzyć pamięć, dokupić dodatkowe akcesoria, zmienić oprogramowanie), usunąć wirusy, wykonać kopie zapasowe, czy poznać tajniki użytkowania.
Nabywcy będą mogli również liczyć na pomoc w przypadku usterek związanych z oprogramowaniem. Partnerzy, którzy zdecydują się na otworzenie punktów serwisowych, mogą skorzystać z wielu udogodnień i upustów. Są to przykładowo: możliwość atrakcyjnego zakupu w serwisie iSource produktów serwisowych (zasilacze, klawiatury, myszy itd.), realizacja pogwarancyjnych napraw płatnych z rabatem oraz promocja Punktu Przyjęć i punktu sprzedaży na stronie internetowej iSource.
Punkt Przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple będzie przyjmował sprzęt uszkodzony objęty gwarancją firmy Apple, firm trzecich oraz sprzęt bez gwarancji.
Aby uruchomić Punkt Przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple należy wysłać
zgłoszenie na adres: punkt_przyjec@isource.pl.
Umowa dotycząca współpracy może być podpisana tylko w przypadku pozytywnej oceny Partnera przez firmę iSource S.A. oraz zapotrzebowania na Punkt Przyjęć w danej lokalizacji.
Więcej informacji na temat oferty znajdą Państwo pod adresem: http://www.isource.pl/main.php?p=249&m=5