Tech

Pozwolili Google'owi przejąć AdMob!

A jednak..! Jeszcze kilkanaście dni temu wydawało się, że amerykański regulator antymonopolowy nie pozwoli na przejęcie przez Google’a wiodącego dostawcę reklam mobilnych AdMob. Po sześciomiesięcznym dochodzeniu przedstawiciele amerykańskiego rządu zgodzili się jednak na transakcję.

FCC przyznał, że większość wątpliwości rozwiało niedawne wejście na rynek mobilnej reklamy Apple’a. Głosowanie wewnątrz ciała nie pozostawiło wątpliwości: 5 przedstawicieli FCC głosowało za pozwoleniem na przejęcie AdMob przy 0 głosów przeciwnych.

Od dzisiaj można chyba datować znacznie szybszy rozwój rynku mobilnej reklamy. Mamy na nim dwóch potężnych graczy: Apple i Google. Obserwacja kolejnych odsłon tej potyczki będzie niewątpliwie niezwykle fascynująca.

To jest świetny tydzień dla Google’a, który kompletnie zdominował wszelkie nagłówki mediów opisujących rynek technologiczny. Jeszcze nie skończyła się konferencja I/O, na której zaprezentowano szereg zaskakujących nowości, a tu kolejna bardzo dobra informacja dla internetowego giganta.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst