REKLAMA

7 technologicznych profili na polskim Facebooku, które warto obserwować

Wszyscy chcą być na Facebooku - ta moda nie ominęła szeroko pojętej branży IT. Często jednak, ?obecność? oznacza jedynie uruchomienie fanpage i zasypywanie czytelników informacjami prasowymi. Zdarzają się jednak rodzynki - strony, z których faktycznie można dowiedzieć się czegoś nowego. Oto nasz wybór.

7 technologicznych profili na polskim Facebooku, które warto obserwować
REKLAMA

Facebook bywa ciągle traktowany - zarówno przez wydawców prasy i serwisów internetowych, jak i przez producentów sprzętu - jako jeszcze jeden kanał dystrybucji informacji; obok newsletterów, RSSów i zwykłych stron internetowych. Nie tędy droga. Cała zabawa polega na tym, by zaoferować swoim facebookowym fanom* coś więcej - dodatkowe informacje niedostępne (lub trudno dostępne) w inny sposób oraz możliwość bezpośredniego kontaktu. Niektórzy już tak robią.

REKLAMA

Strony o tematyce technologicznej:

Antyweb - nie tylko aktualności z Antyweb.pl. Poza nimi sporo ciekawych linków do artykułów z polskiej i anglojęzycznej sieci. O internecie, startupach i telekomunikacji.

Facebooker - o Facebooku, aplikacjach i marketingu. Dobre źródło wiedzy na temat tego, co dzieje się w najważniejszej z witryn społecznościowych.

Telepolis - niby prosta lista newsów z Telepolis.pl (telekomunikacja), ale nie do końca. Warto tu być dla komentarzy - zarówno redakcyjnych, jak i tych, które zostawiają fani.

Strony firm z szeroko pojętej branży IT, na których można zadawać pytania, a nawet - to niesamowite! - od czasu do czasu uzyskać całkiem konkretne odpowiedzi:

ASUS Polska
- zaskakująco ?żywa? strona najpopularniejszej marki laptopów w Polsce. Przedstawiciele Asusa odpowiadają nawet na pytania dotyczące produktów, których nie ma jeszcze na naszym rynku.

Helion - znane wydawnictwo informatyczne; nie tylko serwuje informacje o najnowszych pozycjach wydawniczych, ale i zbiera od fanów informacje na temat ciekawych tytułów, które dotąd nie ukazały się w języku polskim.

Panasonic Polska - przedstawiciel firmy bierze bardzo aktywny udział w dyskusji, rzeczowo odpowiadając na pytania fanów. To niestety ciągle nie jest normą.

Play - warto zajrzeć do zakładki ?Dyskusje? - na tablicy znajdziemy w zasadzie tylko newsy z bloga rzecznika firmy.

I tyle. Prawda, że mało? A może coś pomnieliśmy?

REKLAMA

* - tak, wiem, że Facebook zrezygnował ostatnio z tej nomenklatury. Mimo to, jakoś nie mogę się przyzwyczaić do niewiele mówiącego ?lubienia?.

Zdjęcie autorstwa Global X na licencji CC-BY-20.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA