Możesz odroczyć nawet płatność za 1 zł. Duża zmiana na Allegro
Allegro szykuje zmiany na sierpień – niektóre będą kosmetyczne, ale są też takie związane z zakupami.

Jak informuje platforma, 18 sierpnia zmieni się nazwa usługi Allegro Protect - nowa to Allegro Ochrona Kupujących. Odejście od angielskiego tytułu to ukłon w stronę użytkowników. Allegro podkreśla, że zdecydowano się na nią po badaniach konsumenckich. Kupujący ocenili ją jako bardziej czytelną i zrozumiałą.
To ważne, żeby taki program mógł dotrzeć do jak największej liczby użytkowników
W końcu Ochrona Kupujących "zabezpiecza we wszystkich problematycznych sytuacjach pozakupowych", takich jak niedostarczona przesyłka – lub zawierająca tylko część obiecywanych elementów – czy brak zwrotu pieniędzy od sprzedawcy po odesłaniu produktu lub anulowaniu zamówienia. Dawne Allegro Protect, a przyszłe Allegro Ochrona Kupujących, wkracza również do akcji, gdy zamówiona rzecz jest zniszczona lub niezgodny z opisem, a sprzedający nie pomaga w ramach reklamacji.
Gdy napotkasz problemy podczas zakupów, zwrotu czy reklamacji, nie musisz samodzielnie szukać ochrony. Zgłosisz problem w zakładce Moje zakupy. Jeśli sprzedający nie pomoże w jego rozwiązaniu, formularz zgłoszeniowy Allegro Ochrony Kupujących podpowiemy Ci automatycznie. Będzie on dla Ciebie dostępny w odpowiednim momencie – prosto i wygodnie – zaznacza Allegro.
Allegro obniża minimalną wartość zamówienia, w którym można skorzystać z Allegro Pay
Dotychczas było to 30 zł. Od 18 sierpnia za pomocą Allegro Pay będzie dało się zapłacić, gdy łączna wartość zamówienia wraz z kosztami dostawy wyniesie co najmniej 1 zł.
18 sierpnia w życie wejdą zmiany związane z programem Allegro Family. Nie będzie dało się utworzyć nowej grupy rodzinnej oraz jako członek grupy nie skorzystamy z opcji "poproś o zakup".
Nadal możesz dzielić się usługą Smart! z członkami Twojej grupy rodzinnej, jeśli Twoja obecna subskrypcja Smart! została kupiona przez Ciebie przed 21 listopada 2022 – dodaje Allegro.
Od 18 sierpnia w oparciu o nasze dane osobowe będą wyświetlane reklamy również na TikToku – tak, jak już to działa na Facebooku czy w Google.
Czytaj też:
Zdjęcie główne: daily_creativity / Shutterstock