Już nie trzeba płacić za zaawansowaną AI. W T-Mobile jest za darmo na cały rok
Klienci T-Mobile mogą odblokować w programie Magenta Moments aż 12 miesięcy darmowego, nielimitowanego korzystania z usługi Perplexity Pro, inteligentnej wyszukiwarki bazującej na AI.
T-Mobile ogłosił na konferencji prasowej wyjątkową ofertę dla swoich klientów. Od 4 lutego użytkownicy programu Magenta Moments mogą skorzystać z limitowanej promocji, oferującej 12 miesięcy darmowej subskrypcji usługi Perplexity Pro. Decyzja o wprowadzeniu tej usługi nie była przypadkowa. T-Mobile chciało zapewnić swoim klientom dostęp do narzędzia AI, które będzie nie tylko zaawansowane technologicznie, ale przede wszystkim bezpieczne, wiarygodne i wartościowe.
Perplexity Pro to zaawansowana wyszukiwarka wykorzystująca AI, która w standardowej ofercie kosztuje 99 złotych miesięcznie. Dzięki współpracy z T-Mobile, klienci sieci otrzymują dostęp do tej usługi na cały rok bez żadnych opłat. To atrakcyjna propozycja, biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji wśród użytkowników indywidualnych i biznesowych. Jednym z kluczowych atutów Perplexity Pro jest dostęp do weryfikowalnych źródeł informacji. W przeciwieństwie do wielu innych rozwiązań AI Perplexity gwarantuje rzetelność i wiarygodność udzielanych odpowiedzi. Z usługi korzysta już ponad 15 milionów użytkowników na całym świecie, co świadczy o jej popularności i uznaniu wśród odbiorców.
Dlaczego T-Mobile stawia na AI i dlaczego rozdaje za darmo wart 1200 zł dostęp do zaawansowanych modeli?
- To co zwróciło naszą szczególną uwagę to to, że Peplexity jak mało która inna tego typu firma w branży stawia klientów na pierwszym miejscu. Używają aktualnych informacji, starannie oznaczają źródła informacji, a cała usługa jest bardzo prosta w obsłudze mimo dużych możliwości. To właściwy moment i właściwy partner, dokładnie wpisujący się w potrzeby nasze i naszych klientów - mówił w rozmowie ze Spider’s Web CCO B2C T-Mobile Polska, Goran Markovic.
Równolegle z ogłoszeniem tej niezwykłej promocji zaprezentowany został raport Rodzina 2040 opracowany przez T-Mobile i Politykę Insight. Jasno z niego wynika, że technologie już dziś znacząco wpływają na nasze życie - od relacji z bliskimi, przez codzienne obowiązki, aż po podstawy gospodarki. Dzięki nim możemy być bliżej siebie niezależnie od odległości, a codzienne sprawy, takie jak praca zdalna czy opłacanie rachunków, stały się prostsze i bardziej dostępne.
Raport pokazuje jak technologia wpłynie na przyszłość Polek i Polaków. Wytypowano w nim trendy społeczne, gospodarcze i technologiczne mogące wpływać na nasze życie w ciągu najbliższych 15 lat. Taki okres pozwala na skonstruowanie przewidywań opartych nie na „wróżeniu z fusów”, lecz na analizie istniejących badań i prognoz. To nasza wizja przyszłości, w której technologia nie tylko ułatwia życie, ale czyni je lepszym.
- Często mówimy o tym, co się dzieje tu i teraz. Tym razem naszą motywacją było spojrzenie w przyszłość i zwrócenie uwagi na to, jak to co mamy dziś wpłynie na wszystkich z nas za 10, 15 czy 20 lat. Mając na uwadze że postęp techniczny jest bardzo szybki zwróciliśmy się do wielu różnych specjalistów z tej dziedziny i z dziedzin pokrewnych. Dzięki temu wiemy w którym kierunku powinniśmy podążać, by spełnić oczekiwania klienta nie tylko dziś, ale i w przewidywalnej przyszłości. To dla nas znacznie ciekawsze niż kolejne raporty o AI czy cyberbezpieczeństwie, myślę że i również dla Państwa – mówi w rozmowie ze Spider’s Web dyrektorka ds. public affairs w T-Mobile Polska Agnieszka Jankowska.
- Postęp dzieje się w tygodniach, modele AI są doskonalone niemal w czasie rzeczywistym. Z perspektywy trendów nasza przyszłość będzie pełna technologii, które będą przenikać coraz więcej dziedzin naszego życia. Dziś korzystamy głównie z telefonów do komunikacji, a już w nieodległej przyszłości prawdopodobnie będziemy mogli rozmawiać z trójwymiarowym awatarem rozmówcy, w wirtualnej przestrzeni 3D - dodaje nie kryjąc entuzjazmu.
Omawiany raport nie rysuje jednak przyszłości wyłącznie usłanej różami. Błyskawiczny rozwój technologii osiągnął tempo wręcz bezprecedensowe. Pomyłki i błędy w jej wdrożeniach będą się pojawiać, sama AI to również narzędzie nadal wysoce niedoskonałe. - Dla przykładu będą osoby, które będą prawdopodobnie musiały poszukać nowych wyzwań zawodowych z uwagi na automatyzację niektórych działań za pośrednictwem AI. Korzyści wydają się jednak znacząco przeważać przedstawione wyzwania - przyszłość oznacza więcej czasu dla siebie, łatwiejszą edukację i dłuższe i wygodniejsze życie - twierdzi Jankowska, podkreślając gotowość na stawienie czoła tym wyzwaniom.
Ostrożne i racjonalne podejście wydaje się zdecydowanie podzielać Goran Markovic. W rozmowie ze Spider’s Web starannie podkreślał, że współpraca operatora z Perplexity nie była tylko podyktowana chęcią zapewnienia klientom kolejnej atrakcyjnej oferty. Markovic zdaje się postrzegać GenAI jako wieloletnią inwestycję w innowacyjne rozwiązania, poprzez które firma buduje zaufanie klientów. A to oznacza, że wykluczonym był przedwczesny mariaż i zaoferowanie narzędzia, które zamiast zachęcić do edukacji odrzuci użytkowników.
- Jesteśmy jednym z największych operatorów na świecie i mamy ogromne doświadczenie ze współpracy z partnerami. Potrafiliśmy dzięki temu rozpoznać wysokie standardy bezpieczeństwa naszego partnera, czyli Perplexity. Nie mam żadnej wątpliwości że jest to równie bezpieczne i odpowiedzialnie prowadzone narzędzie co najlepsze wyszukiwarki internetowe na rynku - jak mówi nam CCO.
Perplexity Pro w T-Mobile. Jak włączyć AI klasy premium?
Aby skorzystać z oferty, użytkownicy programu Magenta Moments powinni aktywować usługę w aplikacji Mój T-Mobile do 28 lutego lub do wyczerpania puli kodów. Warto się pospieszyć, gdyż liczba dostępnych subskrypcji jest ograniczona. Promocja skierowana jest do nowych użytkowników Perplexity, co stanowi doskonałą okazję dla tych, którzy chcieliby wypróbować możliwości inteligentnego asystenta.
Subskrypcja Perplexity Pro w ramach promocji zakończy się automatycznie po upływie 12 miesięcy, bez konieczności jej samodzielnego anulowania. To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy nie muszą pamiętać o terminach i mogą cieszyć się pełnym rokiem bezpłatnego dostępu do zaawansowanego narzędzia AI.
Przedstawiciele T-Mobile podkreślają, że wprowadzenie Perplexity Pro do oferty jest częścią szerszej strategii firmy, zakładającej dostarczanie klientom innowacyjnych i wartościowych usług. Perplexity Pro może znaleźć zastosowanie w wielu obszarach – od wsparcia w nauce i pracy, przez pomoc w planowaniu podróży, aż po dostarczanie bieżących informacji na interesujące użytkownika tematy.
Dzięki integracji z wiarygodnymi źródłami danych, użytkownicy mogą mieć pewność, że otrzymywane odpowiedzi są dokładne i sprawdzone. To fantastyczna oferta, jedyna taka na rynku. I co ważne, za 0 zł, bez żadnych zobowiązań, nie trzeba nawet podawać danych karty płatniczej czy jakichkolwiek wrażliwych danych osobowych. Nie da się przyczepić do czegokolwiek - a uczyć się i korzystać zdecydowanie warto.