Trwa duża awaria BLIKA. Operator wydał komunikat
"Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjami BLIKA" - informuje jego operator, czyli Polski Standard Płatności.
Polski Standard Płatności potwierdził, że występują problemy z płatnościami BLIK-iem. "Pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. O wszelkich zmianach w tym zakresie będziemy informować na bieżąco" - czytamy na profilu w serwisie X oraz na stronie internetowej standardu,
Nie działa BLIK - co robić?
Problem potwierdzają liczne zgłoszenia w serwisie DownDetector. W momencie publikowania tego tekstu było ich ponad 2000.
Operator nie poinformował, ile czasu potrzebuje, by usunąć awarię i prosi o śledzenie kolejnych komunikatów.
BLIK to polski standard płatności, który umożliwia płacenie w internecie jak i w sklepach stacjonarnych. System wystartował 9 lutego 2015 r. i szybko zdobył rzesze entuzjastów.
Zdjecie główne: Proxima Studio / Shutterstock