REKLAMA

Potężna awaria banków w Polsce. BLIK nie działa. AKTUALIZACJA

Jeżeli nie możesz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej, a BLIK cię zawiódł, to nie jesteś sam. Setki tysięcy osób dotknęła poniedziałkowa, masowa awaria polskich banków.

Potężna awaria banków w Polsce. BLIK nie działa. AKTUALIZACJA
REKLAMA

Poniedziałek 17 kwietnia zaskoczył klientów banków. Początkowo problem dotyczył jedynie klientów banku PKO BP, którzy licznie zgłaszali problemy z zalogowaniem się do mobilnej aplikacji banku - IKO. Z kolei ci, którym udało się zalogować byli "wyrzucani" z IKO.

Jak pokazuje serwis Downdetector, równocześnie z bankowością PKO BP padła również bankowość internetowa Banku Pekao. Choć w przypadku tych banków awaria wydaje się być opanowane przez zespoły techniczne, to równocześnie zaczęto odnotowywać problemy z działaniem bankowości internetowej i mobilnej w m.in. Santander Banku, mBanku, ING Banku Śląskiego, Alior Banku, BNP Paribas i Banku Millennium. Przerwy w działaniu odnotował także BLIK.

REKLAMA
Stan usług internetowych polskiej bankowości. Stan na godzinę 12:06 17 kwietnia, źródło: Downdetector

Masowa awaria banków w Polsce. Przerwy w działaniu bankowości mobilnej, internetowej i BLIKa

Przed godziną 11 biuro prasowe PKO BP wystosowało oświadczenie, w którym poinformowało o naprawieniu usterki.

Występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń.

- poinformowało biuro prasowe PKO BP cytowane przez TVN24
REKLAMA

Oficjalnie żaden z banków dotkniętych awarią nie podał przyczyny wystąpienia problemów ani przewidywanej daty przywrócenia funkcjonowania serwisów.

AKTUALIZACJA

BLIK poinformował, że usługa działa już poprawnie.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA