Tak wygląda nowe logo LG. Czas przyzwyczaić się do kwadratu
LG latami korzystało z jednego logo, które z pewnością kojarzy wiele osób. Niemniej jednak finalnie firma postanowiła pójść z duchem czasu i dostosowała swój znak rozpoznawczy do obecnych czasów. Nowe logo koreańskiego giganta technologicznego wygląda naprawdę fajnie!

Logo jest bardzo ważną częścią każdego dużego producenta elektroniki, choć tyczy się to też innych, mniej technologicznych segmentów. Firmy nierzadko dokonują odświeżenia swoich znaków, stosując uproszczenia. LG nie poszło inną drogą, ponieważ nowy znak graficzny jest niezwykle prosty.
Nowe logo LG. Firma poszła w stronę prostoty i krzykliwej czerwieni
Jak podaje producent, nowe logo ma być równoznaczne z nowymi strategiami marki. W kwestii wyglądu, z bordowego kółka z cieniami zrobiono czerwony prostokąt, który naprawdę „daje po oczach” i wydaje się znacznie prostszy. Zrezygnowano z cieni, a postawiono na proste, białe linie.

Firma tłumaczy zmianę próbą zwiększenia interakcji z większą liczbą klientów z różnych przedziałów wiekowych, w tym młodszego pokolenia Z. Logo w wersji animowanej przedstawia także kilka ruchów „buźki”, co z pewnością nierzadko będzie wykorzystywane w reklamach w internecie i telewizji.