8 najlepszych aplikacji i usług, które musisz mieć, żeby zwiększyć produktywność i zacząć zarabiać online

Lokowanie produktu: Bank Pekao S.A.

Prowadzenie biznesu online staje się nie tylko coraz popularniejsze, ale jednocześnie coraz bardziej wymagające. Wraz z rosnącą konkurencją kluczowe staje się wykorzystanie odpowiednich narzędzi, które pomogą w rozwoju i odniesieniu sukcesu w internecie. W tym tekście przedstawimy najnowsze i aktualnie trendujące narzędzia, które pomogą w rozkręcaniu biznesu online. 

31.03.2023 12.08
8 najlepszych aplikacji i usług, które musisz mieć, żeby zwiększyć produktywność i zacząć zarabiać online

Nie da się skutecznie prowadzić biznesu online bez narzędzi. Na myśli mamy tu oprogramowanie, które pomoże w organizacji pracy, marketingu, storytelingu, szkoleniach itp. Duża część z wymienionych poniżej aplikacji korzysta z najnowszych rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji i modeli językowych ułatwiających automatyzację różnorodnych działań. Wybraliśmy 8 narzędzi z różnych kategorii i wykonujących odmienne zadania.

Notion – cyfrowy notatnik wspomagający produktywność.

Notion to coś więcej niż notatnik. To prawdziwy kombajn z potężną liczbą funkcji. Aplikacja umożliwia zarządzanie projektami wraz ze śledzeniem postępów, harmonogramowaniem, delegowaniem zadań. Za jego pomocą można tworzyć listy rzeczy do zrobienia, ustawiać priorytety i terminy. 

Notion to przestrzeń robocza łącząca wiele obszarów. Z jego pomocą możemy zarządzać relacjami z klientami, planować i śledzić wydatki, tworzyć szkolenia, brainstormować. Lista zastosowań jest praktycznie nieograniczona, a filozofia, która stoi za aplikacją sprowadza się do zasady: „cała twoja praca w jednym miejscu”. Dotyczy to zarówno bazy wiedzy, dokumentów, jak i projektów. 

Notion jest narzędziem, o którym powstało tysiące poradników. Z aplikacji można korzystać na platformach mobilnych iOS i Android, komputerach Mac i z Windowsem, a także przez przeglądarki.

Notion posiada 4 plany. Podstawowy jest darmowy i oferuje kolaborację, integrację ze Slackiem i GitHubem, podstawową analitykę oraz możliwość zaproszenia do 10 gości. Przeznaczony jest głównie dla pojedynczych użytkowników z okazjonalną współpracą. Plan Plus to już możliwość zaproszenia do pracy 100 osób z nielimitowaną liczbą wysyłanych plików. Ten wariant kosztuje 8 dol. za miesiąc za jednego użytkownika. Plany Business i Enterprise oferowane są dla dużych organizacji.

TomeApp - narzędzie AI do storytelingu i tworzenia błyskawicznych prezentacji.

Wyobraźcie sobie, że w oknie dialogowym wpisujecie o czym ma być wasza prezentacja, a aplikacja wykonuje polecenie i ją tworzy. Tak mniej więcej działa TomeApp.

Oprogramowanie oferuje dużą liczbę szablonów, które można wykorzystać do szybkiego i łatwego tworzenia prezentacji. Mają one różne style, co pozwala na dopasowanie do konkretnej tematyki prezentacji. Biblioteka grafik w aplikacji zawiera obrazki, ikony, kształty, które można użyć do budowania atrakcyjnych wizualnie slajdów. TomeApp pozwala na dodawanie interaktywnych elementów, takich jak quizy, ankiety, sondy. Zwiększają one zaangażowanie odbiorcy.

Gdyby zawrzeć funkcje TomeApp w jednym zdaniu, napisalibyśmy, że jest to narzędzie do opowiadania wizualnych historii. TomeApp obsługuje wiele formatów, w tym PDF-y, PowerPointa i Apple Keynote.

PeoBiz – aplikacja mobilna dla firm Banku Pekao S.A.

Nie da się prowadzić biznesu bez rachunku bankowego. Aplikacja PeoBiz przeznaczona jest dla wszystkich klientów biznesowych Banku Pekao, którzy mają dostęp do bankowości internetowej PekaoBiznes24.

Dzięki PeoBiz zobaczymy salda rachunków, podejrzymy historię transakcji, zrobimy przelew i zyskamy wgląd w informacje na temat kart płatniczych wydanych do rachunków. PeoBiz pozwala na przeprowadzanie transakcji walutowych, a także zakładanie i likwidację lokat. Aplikacja pełni również funkcję tokena autoryzującego zlecenia zainicjowane  w PekaoBiznes24 i zastępuje autoryzacje poprzez klucze czy hasła SMS.

Aplikacja PeoBiz dostępna jest na smartfonach i tabletach z Androidem i iOS/iPadOS.

Waymark - tworzenie wideo za pomocą promptów.

Waymark to narzędzie skierowane dla firm chcących stworzyć wideo reklamowe. Aplikacja ta oferuje wiele gotowych szablonów oraz prosty w użyciu interfejs, który będzie odpowiedni również dla osób bez wcześniejszego doświadczenia w zakresie edycji wideo.

Na początku wpisujemy w wyszukiwarkę narzędzia nazwę firmy i jej adres, a aplikacja zbierze na podstawie danych w internecie potrzebne dane. Następnie wybieramy długość klipu i format (do wyboru horyzontalny lub wertykalny). Szablony obejmują różne kategorie i są w pełni edytowalne. Można je dostosować do swoich potrzeb, dodając własne treści, logo, kolory, animacje czy dźwięki.

Podstawowy plan kosztuje 250 dol. za miesiąc i obejmuje 2 rendery wideo w ciągu 30 dni, 5 projektów i dostęp do stocków zdjęć, dźwięków i bibliotek wizualnych.

Udemy - aplikacja z kursami i instruktażami

Udemy to jedna z najpopularniejszych platform e-learningowych na świecie, która oferuje szeroki wybór kursów online. Znajdziemy na niej zarówno kursy przedsiębiorczości, zarządzania, jak i marketingu. Udemy udostępnia również szkolenia dotyczące języków programowania, narzędzi stosowanych w biznesie (np. tworzenie stron internetowych), produktywności, finansów, księgowości itp. To również narzędzie dla tych, którzy chcą dzielić się wiedzą specjalistyczną i na tym zarabiać. 

Obecnie platforma posiada w swoich zasobach ponad 200 tys. kursów wideo z różnych tematyk. Zanim zdecydujemy się na zakup kursu, warto sprawdzić opinie innych użytkowników i zapoznać się z dostępnymi materiałami, żeby upewnić się, że będą one odpowiednie do potrzeb.

ExcelFormulaBot - generowanie wzorów do obliczeń w arkuszach za pomocą poleceń tekstowych.

ExcelFormulaBot to genialne w swojej prostocie narzędzie, które zamienia polecenia tekstowe w formuły. Nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy dotyczącej Excela, by dokonywać obliczeń, tworzyć wykresy, pozyskiwać potrzebne dane. Bot działa zarówno z arkuszami kalkulacyjnymi Microsoft Excel, jak i z Google Sheets.

Darmowa wersja pozwala na 5 zapytań w miesiącu. Za 6,99 dol. miesięcznie zyskamy dostęp do nieograniczonej liczby zapytań.

GoodNotes 5  - aplikacja do odręcznych notatek na iPada.

GoodNotes 5 to aplikacja do notatek dla smartfonów i tabletów, która pozwala na tworzenie diagramów, rysunków, map myśli, jak i zwykłych notatek tekstowych. Świetnie sprawdzi się zwłaszcza na iPadzie z rysikiem Apple Pencil. 

GoodNotes 5 umożliwia importowanie i eksportowanie dokumentów z aplikacji, takich jak Dropbox, Google Drive, iCloud Drive czy OneDrive. Oferuje wiele narzędzi graficznych, szablonów i opcji edycji, co pozwala na tworzenie czytelnych i estetycznych notatek.

Podstawowa wersja GoodNotes 5 jest darmowa i oferuje trzy notatniki. Za jednorazową opłatę w wysokości 49,99 zł zyskamy dostęp do nieograniczonej liczby funkcji i notatników.

Aplikacja dostępna jest nie tylko na urządzenia Apple’a. Firma testuje właśnie wersje dla Windowsa i Androida.

Futurepedia – katalog narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję.

Chatboty i modele językowe stały się w ostatnich miesiącach najpopularniejszym i najważniejszym tematem w świecie nowych technologii. To dlatego na koniec polecamy katalog narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję.

Futurepedia obejmuje w momencie publikacji tego tekstu 1491 narzędzi w 50 kategoriach, a liczba ta rośnie z dnia na dzień. Jak to działa? Wpisujemy w wyszukiwarkę, jakiej aplikacji szukamy i otrzymujemy listę odpowiednich do tego narzędzi.

Lokowanie produktu: Bank Pekao S.A.
Najnowsze