Unikalne rozwiązanie, które przeniesie twoje SEO na wyższy poziom
Ponad 96% użytkowników w Polsce wykorzystuje do poszukiwania informacji wyszukiwarki internetowej Google. Ten stan rzeczy sprawia, że jedną z najbardziej pożądanych form marketingowych jest SEO (optymalizacja stron dla wyszukiwarek) i pozycjonowanie stron internetowych.
Obecny świat zmusza ambitnych przedsiębiorców do coraz większych inwestycji w marketing internetowy. Większość konsumentów bardzo ceni sobie wygodę, która umożliwia dokonywanie zakupów online czy zapoznanie się z ofertami konkretnych firm. Stąd kluczowe znaczenie ma SEO.
Codzienność w SEO - 10 lat temu i dzisiaj.
Jeszcze dekadę temu wiele firm dość lekceważąco podchodziło do usług pozycjonowania stron internetowych. Często można było spotkać się z opinią, że samo posiadanie strony internetowej w zupełności wystarcza i nie ma potrzeby, by była ona dostosowana pod względem SEO. Minęło sporo czasu i sytuacja diametralnie się zmieniła. Wyegzekwował to sam rynek.
Współcześnie praktycznie wszyscy przedsiębiorcy wiedzą, że pozycjonowanie jest niezbędne, aby móc efektywnie pozyskiwać potencjalnych klientów. Dlatego każdego dnia specjaliści oraz agencje SEO biorą udział w wyścigu o jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google. Oczywiście dzieje się to z różnym skutkiem, ponieważ jakość usług jest uzależniona od wielu aspektów, takich jak doświadczenie specjalistów, budżet czy wykorzystywane techniki pozycjonowania.
Na kwestię wyboru agencji SEO i przeznaczonego budżetu mamy pełny wpływ, jednak techniki wykorzystywane w pozycjonowaniu pozostawia się w pełnej autonomii agencji. Naturalnie nie ma w tym nic złego, jednak warto mieć na uwadze, że większość firm pozycjonujących stosuje standardowe techniki związane z pozycjonowaniem i nie wykorzystuje żadnego “pierwiastka extra”, który mógłby zbudować dodatkową przewagę nad konkurencją. Tutaj wyróżnia się formuła SEO 1stplace.
Formuła SEO 1stplace - przewaga w pozycjonowaniu
Formuła SEO 1stplace to unikalne rozwiązanie stworzone przez agencję 1stplace.pl. Czym właściwie jest i na czym polega?
“ Formuła SEO 1stplace to rozwiązanie, nad którym pracowaliśmy od 2018 roku, badając, analizując i grupując wszystkie najważniejsze czynniki rankingowe. Fundamentami naszego rozwiązania są 4 filary, którymi są autorytet tematyczny, unikalny i autorski skrypt indeksujący, frazy intencyjne oraz efektywny i trwały link building.”
Wykorzystanie Formuły SEO 1stplace poprzez wykorzystanie autorskiego i unikalnego skryptu indeksującego potrafi generować efekty pozycjonowania szybciej nawet o 36% niż standardowe techniki pozycjonowania.
“Skrypt indeksujący, który wykorzystujemy w naszym rozwiązaniu jest odpowiedzialny za uzyskanie statystycznie szybszych efektów pozycjonowania. Indeksowanie w pozycjonowaniu możemy kolokwialnie określić jako kolejkę w której znajdują strony internetowe, aby dostać się do głównego indeksu wyszukiwarki Google. Dodawane są tam nowe strony internetowe, a także te na których zaszły jakiekolwiek zmiany. Dzięki naszemu skryptowi, strony, które chcemy indeksować znajdują się w kolejce VIP, dzięki czemu są szybciej zauważalne przez roboty wyszukiwarek. Warto tu również zaznaczyć, że skrypt nie bazuje na powszechnym rozwiązaniu jakim jest Google Indexing API.”
Cztery filary Formuły SEO 1stplace
Formuła SEO 1stplace bazuje na czterech głównych filarach, które doskonale się uzupełniają i pozytywnie wpływają na wysoki poziom oraz szybkość uzyskiwanych efektów.
1. Unikalny autorski skrypt indeksujący
Agencja 1stplace w 2018 roku rozpoczęła pracę nad własnym skryptem indeksującym, który w pozytywny sposób “wyróżnia” pozycjonowane strony internetowe w oczach robotów wyszukiwarki Google. Poprzez wykorzystanie skryptu, zmiany w obrębie pozycjonowanych i linkowanych stron zauważane są szybciej, co może skutkować zwiększonym tempem uzyskiwania efektów.
2. Autorytet tematyczny
Autorytet tematyczny strony internetowej jest niezwykle ważnym czynnikiem rankingowym. Wyszukiwarka Google zawsze dąży do tego, aby zwracać użytkownikom jak najbardziej trafne odpowiedzi i informacje. Jeśli dana strona internetowa tworzy content dotyczący danej tematyki i robi to w sposób regularny i wyczerpujący, to ma duże szanse na osiągnięcie wysokiego autorytetu tematycznego.
Struktura tworzenia contentu również nie jest bez znaczenia. Mimo, że linki przychodzące w dalszym ciągu są mocnym sygnałem rankingowym, to zdarza się, że strony z wysokim autorytetem tematycznym i znikomą ilością linków, potrafią osiągać najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Doskonale sprawdza się tutaj powiedzenie “content first”.
3. Frazy intencyjne
Wybór odpowiednich fraz kluczowych jest niezwykle istotny. Oczywiście wiele informacji można uzyskać na podstawie danych z narzędzi analitycznych, jednak w przypadku Formuły SEO 1stplace jest to fuzja budowy autorytetu tematycznego oraz fraz intencyjnych czyli takich, których naprawdę poszukują użytkownicy.
Dodatkową zaletą fraz intencyjnych jest to, że trafiamy w bezpośrednią potrzebę danego użytkownika. Są to rzadziej wyszukiwane frazy lecz bardzo konkretne, dzięki czemu osiągamy wyższy poziom konwersji. Dodatkowo warto nadmienić, że frazy intencyjnie doskonale oddają zapytania wprowadzane przez użytkowników za pomocą asystentów głosowych.
4. Trwały link building
Wielu klientów zupełnie nie ma świadomości, że gdy kończy współpracę agencją SEO, wszystkie pozyskiwane dla nich linki zostają “odpięte”. Dzieje się to w szczególności na stronach zapleczowych agencji. Formuła SEO 1stplace i proces link buildingu w niej zawarty gwarantują pełną trwałość linków. Dzięki temu moc pozycjonowania przekazywana przez linki będzie zdobyta permanentnie.
Pewność rozwiązania
Jednym z najważniejszych elementów rozwiązania jakim jest Formuła SEO 1stplace jest to, że nie obowiązuje przy nim żaden okres wypowiedzenia.
Nasze rozwiązanie testowaliśmy od lat na naszych kluczowych klientach, a w ostatnim czasie wdrożyliśmy je również na polu własnej strony internetowej, na którą w końcu udało znaleźć nam się trochę czasu. Strony klientów są dla nas absolutnym priorytetem, natomiast dla samych siebie również byliśmy w stanie uzyskać świetny wynik za pomocą Formuły SEO 1stplace. W ciągu ostatniego roku uzyskaliśmy następujące efekty:
- wzrost słów kluczowych w top 3 o 8300%
- wzrost słów kluczowych w top 10 o 3700%
- wzrost słów kluczowych w top 50 o 4137%
Ekwiwalent wartości miesięcznego ruchu na stronie internetowej 1stplace.pl to ponad 86 000 zł miesięcznie.
Są to dane, które może zweryfikować każdy w dowolnym narzędziu analitycznym takim jak np. Senuto czy Ahrefs. Warto podkreślić, że są to efekty uzyskane w bardzo konkurencyjnej branży w ciągu zaledwie 12 miesięcy.
Jakie są wady Formuły SEO 1stplace?
Z pewnością efekty stosowania Formuły SEO 1stplace mogą robić wrażenie, natomiast trzeba również zweryfikować czy to rozwiązanie posiada jakieś wady.
Technicznie jest to rozwiązanie bardzo dopracowane i szczegółowo przeanalizowane. Sprawdza się w każdej branży i praktycznie w każdych warunkach. Jeśli miałbym wskazać ewentualna wadę to może być nią pułap cenowy - kwota od której możemy myśleć o wyborze Formuły SEO 1stplace to 2000 zł netto miesięcznie.
Szczegółowe informacje na temat Formuły SEO 1stplace można znaleźć pod tym adresem - https://1stplace.pl/formula-seo/.