Nowe widżety i zmiany w menu. Aplikacja PeoPay dostała aktualizację

Lokowanie produktu: Bank Pekao

W aplikacji PeoPay wprowadzono kolejne ulepszenia. Klienci Banku Pekao zyskali dostęp do nowych opcji personalizacji.

Nowe widżety i zmiany w menu. Aplikacja PeoPay dostała aktualizację

Aplikacja PeoPay zapewniająca dostęp do bankowości mobilnej Banku Pekao została zaktualizowana właśnie o nowe funkcje. Wśród nowości są widżety dla produktów inwestycyjnych, a także dla programu Master Card Bezcenne Chwile.

Widżety to elementy Pulpitu aplikacji PeoPay, które klienci Banku Pekao mogą personalizować, wybierając najbardziej użyteczne dla siebie.

Widżet Inwestycje pozwala na wgląd do swojego portfela inwestycyjnego. Obserwować można środki z produktów emerytalnych, funduszy, obligacji skarbu państwa. Jest on konfigurowalny, dlatego sami decydujemy, co chcemy zobaczyć.

 class="wp-image-3043452"
Widżet Inwestycje w aplikacji PeoPay.

Z kolei widżet programu lojalnościowego Master Card Bezcenne Chwile pokazuje procentowo postęp w zbieraniu punktów w programie.

 class="wp-image-3043455"
Widżet programu Master Card Bezcenne Chwile

Program Master Card Bezcenne Chwile skonstruowany jest w ten sposób, że klient korzystający z karty tego operatora, wybiera nagrodę, która staje się jego celem, a następnie zbiera punkty poprzez transakcje u partnerów programu. Ich lista liczy kilkadziesiąt pozycji - są wśród nich sklepy, stacje paliw, usługi przewozowe itp.

Nowości w aplikacji PeoPay - co jeszcze?

Najnowsza aktualizacja przyniosła zmiany w interfejsie aplikacji, czyniąc ją jeszcze bardziej intuicyjną i prostszą w użyciu. Bank Pekao zmodyfikował funkcje w ramach kategorii "Płatności". Teraz znajdują się one w jednym miejscu, dzięki czemu najpopularniejsze operacje można wykonać wygodnie jednym kliknięciem.

Kolejną nowością są zmiany w dolnym menu. Tu - w miejsce zakładki "Więcej" - pojawił się przycisk "Profil", a wraz z nim możliwość:

  • zmiany ustawień bankowości elektronicznej,
  • podglądu i aktualizacji danych,
  • kontaktu z bankiem (również przez infolinię),
  • podglądu kont dzieci,
  • sprawdzenia e-dokumentów.

– Nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay jest użyteczność. Stawiamy na najlepszy UX, który przekłada się na zadowolenie naszych klientów. PeoPay jest wciąż jedną z najlepiej ocenianych aplikacji bankowych w sklepach. Codziennie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i dostarczamy rozwiązania dostępne i proste dla każdego 

– mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych, Bank Pekao S.A.

Bank Pekao informuje również, że dla klientów biznesowych, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, zarówno w serwisie Pekao24, jak i aplikacji PeoPay, a także na infolinii wprowadzono możliwość złożenia 21 nowych wniosków, które podzielono na cztery grupy: opinie bankowe, zaświadczenia do rachunków, zaświadczenia o transakcjach na rachunkach, zaświadczenia do kredytów i pożyczek.

Lokowanie produktu: Bank Pekao
Najnowsze