Bank Pekao udostępnił aplikację mobilną dla firm. Oto PeoBIZ
Bank Pekao udostępnił klientom biznesowym aplikację mobilną PeoBIZ. Jest ona dostępna na urządzenia z Androidem i iOS i pozwala zarządzać finansami zarówno mikrofirmom, jak i korporocjom.

Aplikacja mobilna PeoBIZ przeznaczona jest dla wszystkich klientów firmowych posiadających dostęp do PekaoBiznes24. Innymi słowy, użytkownicy, którzy obecnie mogą korzystać z systemu bankowości elektronicznej, zyskali również dostęp do PeoBIZ.
PeoBIZ - jakie funkcje ma nowa aplikacja mobilna dla klientów firmowych?
Aplikacja PeoBIZ pozwala na szybki dostęp do salda rachunków i historii transakcji i informacji na temat kart płatniczych z dowolnego miejsca. Za jej pośrednictwem można wykonać przelew, docelowo również za pomocą standardu płatności BLIK. Udostępniono również usługę Express Elixir z przelewami z podzieloną płatnością.
Aplikacja posiada również funkcję Tokena Autoryzacyjnego, dzięki któremu klienci zyskają możliwość autoryzowania zleceń zainicjowanych w systemie bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. Dzięki temu nie będzie już konieczności instalacji klucza, czy korzystania z haseł SMS, a autoryzacja nastąpi na telefonie.
Aplikacja PeoBIZ wyposażona została w moduł dealingowy do przeprowadzania transakcji walutowych. Z jej poziomu można też zakładać i likwidować lokaty.

PeoBIZ oferuje logowanie za pomocą systemów biometrycznych. W przypadku urządzeń Apple’a są to standardy Touch ID i Face ID.
Aplikacja PeoBIZ dostępna jest na smartfony i tablety z Androidem i iOS. Można ją pobrać odpowiednio w Google Play i App Store.