Wystartowała Księgowość z Żubrem. To oferta Banku Pekao dla przedsiębiorców
Księgowość z Żubrem to nowe rozwiązanie Banku Pekao dla klientów biznesowych. Platforma online pozwala na wystawianie faktur, obieg dokumentów i rozliczenia z urzędem skarbowym.
Księgowość z Żubrem to nowa usługa skierowana do klientów biznesowych. W jej ramach Bank Pekao udostępnia w sieci platformę do łatwego księgowania i prowadzenia finansów. Usługa jest dostarczana we współpracy z firmą CashDirector.
Księgowości z Żubrem w Banku Pekao - jakie możliwości oferuje?
Żeby skorzystać z platformy w pierwszej kolejności należy zarejestrować się na stronie portal.ksiegowosczzubrem.pl. Dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą wystawianie faktur jest darmowe i możliwe zarówno z poziomu komputera, jaki smartfonu. Platforma oferuje różne wzory faktur z możliwością personalizacji i brandingu, które można dostosować do charakteru firmy. Istnieje również opcja automatyzacji - np. wystawiania faktury raz w miesiącu.
Platforma Księgowość z Żubrem oferuje również zaawansowane rozliczanie kosztów. Z poziomu aplikacji klient otrzymuje stały dostęp do listy wydatków i automatycznego rozliczenia.
Do wyboru są 3 pakiety. W wariantach Ryczałt i Komfort dostępna jest pełna obsługa księgowa, rozliczenie składki ZUS, księgowanie dokumentów. Pakiet VIP oferuje obsługę kontroli podatkowej, analizy i rekomendacje księgowo-kadrowe oraz sporządzanie i wysyłkę pliku JPK+V7. Bank Pekao ma też odrębną ofertę dla spółek i innych form działalności prowadzących księgi handlowe.
– Rozliczenia księgowe stanowią nieodłączny element prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce. Dzięki podpisanej umowie z CashDirector klienci Banku Pekao otrzymają usługę księgową, która maksymalnie ułatwia i przyspiesza realizację obowiązków spoczywających na barkach przedsiębiorców. Dodatkowo pośród dostępnych pakietów znajdują się usługi tj. ściąganie należności od kontrahentów, planer nadchodzących płatności czy funkcja pozwalająca na śledzenie i planowanie budżetu firmy, które dla klientów mikro są usługą przydatną i wzmacniającą atrakcyjność produktu. Na koniec tego roku zaplanowaliśmy integracje usług księgowych z bankowością internetową Pekao 24, które pozwolą w prosty sposób przejść z poziomu faktury do jej opłacenia dzięki jednemu logowaniu. W dobie digitalizacji takie rozwiązania łączące usługi księgowe oraz bankowe pozwalają zaoszczędzić tak ważny dla przedsiębiorców czas.
– mówi Michał Karczewski, dyrektor Departamentu Klienta Biznesowego w Banku Pekao S.A.
Bank Pekao podkreśla niski koszt usługi. Po okresie próbnym klienci prowadzący uproszczoną księgowość mogą skorzystać z oferty już za 9 zł netto miesięcznie.
Zanim zdecydujemy się na usługę, można bezpłatnie sprawdzić jej możliwości. Przez pierwsze 30 dni klienci mają darmowy dostęp do pakietu Biznes, w ramach którego otrzymują:
- nielimitowane wystawianie faktur krajowych i zagranicznych oraz faktur cyklicznych,
- pilnowanie należności od kontrahentów,
- kontrolę kosztów i archiwum dokumentów,
- korzystanie z planera płatności na kolejne 4 tygodnie
- korzystanie z modułu do samodzielnego prowadzenia księgowości (o ile nie zleciło się tego specjaliście CashDirector).
Usługi księgowe realizowane na platformie Księgowość z Żubrem świadczy firma CashDirector, która istnieje na rynku ponad dekadę i może pochwalić się ponad 100 tys. obsługiwanych przedsiębiorstw.
Bank Pekao zapowiada też, że w drugiej połowie bieżącego roku klienci serwisu Chmura Faktur zostaną przeniesieni (oczywiście, jeżeli wyrażą na to zgodę) do platformy Księgowość z Żubrem
Szczegółowe informacje na temat Księgowości z Żubrem dostępne są na stronach Księgowość z Żubrem - Bank Pekao S.A. oraz www.ksiegowosczzubrem.pl.