Klienci MediaMarkt zrobili 100.000 przysiadów, by pomóc potrzebującym dzieciom!
Dobiegła końca ogólnopolska akcja MediaMarkt „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” Jej głównym celem było zachęcenie klientów sieci do włączenia się w pomoc Towarzystwu Przyjaciół Dzieci. Wystarczyło przy zakupach wykonać 10 przysiadów, które były następnie przeliczane na złotówki. Łącznie klienci MediaMarkt wykonali 100.000 przysiadów, dzięki czemu sieć przekazała 100.000 złotych na rzecz TPD.
Takiej inicjatywy jeszcze nie było! MedaMarkt zaprosił klientów swoich sklepów do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Akcja „Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” była odpowiedzią MediaMarkt na wzrost zapotrzebowania na dostęp do nowoczesnej elektroniki wśród dzieci, które w czasie pandemii muszą korzystać z nauki zdalnej.
Do akcji mógł się włączyć każdy, kto w dniach 15 września – 15 października br. zrobił zakupy w jednym ze sklepów MediaMarkt za min. 100 zł i zrealizował wyzwanie 10 przysiadów. Przysiady zostały przeliczone na złotówki, zasilając tym samym budżet akcji kwotą 10 zł. W pomoc licznie angażowali się klienci i pracownicy sieci. Wykonano łącznie 100.000 przysiadów, co oznacza, że MediaMarkt przekazał 100.000 złotych na rzecz Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zebrane fundusze pomogą wyposażyć w nowoczesną elektronikę placówki TPD, wspierające dzieci w całej Polsce.
Dodatkowo kampania promowała uprawianie aktywności fizycznej, nawet w tak nietypowym miejscu, jakim jest sklep.
Pandemia i związana z nią konieczność nauki zdalnej uwypukliła występujące w wielu miejscach problemy z zapewnieniem dzieciom spokojnych i bezpiecznych warunków do nauki. Towarzystwo Przyjaciół Dzieci stara się umożliwić podopiecznym ponad 300 placówek komfort i bezpieczeństwo edukacji, jednak aby skutecznie realizować swoją misję, Towarzystwo potrzebuje niezbędnego sprzętu elektronicznego do nauki i zabawy.
Klienci MediaMarkt, którzy podjęli wyzwanie, otrzymali sportowe nagrody od partnerów akcji – półroczny abonament do aplikacji FiTKiDDO oraz bony zakupowe INTERSPORT.
„Pomaganie jest cool. Kupując, pomagasz!” to kolejna akcja MediaMarkt organizowaną z myślą o dzieciach. Na początku roku sieć przekazała m.in. sprzęt komputerowy oraz RTV i AGD dla pierwszej w Polsce Pracowni Kardiologicznej Symulacji Medycznej w Instytucie "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka". Wcześniej w ramach akcji "MediaMarkt i Zenek dzieciom" sieć przekazała 100 laptopów do szkół podstawowych, które najbardziej potrzebowały nowoczesnych technologii do realizacji zadań edukacyjnych w okresie pandemii.
*Materiał partnera