Jest nowa wersja aplikacji PeoPay. Klienci Banku Pekao zapłacą za bilet autobusowy w aplikacji
Do klientów Banku Pekao trafiła nowa wersja aplikacji PeoPay. Co nowego?

Aplikacja PeoPay dla użytkowników Androida i iOS została odświeżona wizualnie, ale nie jest to najważniejsza zmiana. Nowością jest moduł inwestycji, który umożliwia złożenie zlecenia zakupu akcji bezpośrednio w aplikacji. Pojawił się też zupełnie nowy moduł notowań giełdowych.
Aplikacja PeoPay umożliwia teraz przypinanie ulubionych produktów na górze Pulpitu tak, by były pod ręką oraz dodawanie najczęściej używanych skrótów. Zmianie uległy też kategorie transakcji i analiza finansowa oraz ulepszono moduł realizacji przelewów.
Bank Pekao zapewnia, że najnowsza wersja aplikacji jest szybsza i bardziej intuicyjna.

W aplikacji PeoPay kupimy bilet na autobus, tramwaj lub metro.
Bank Pekao poinformował również, że już za kilka tygodni klienci korzystający z aplikacji PeoPay będą mogli kupować bilety komunikacji miejskiej na metro, tramwaj czy autobus bez konieczności korzystania z zewnętrznych aplikacji.
Żeby nabyć bilet trzeba będzie zalogować się do PeoPay i wybrać zakładkę Bilety komunikacyjne, następnie wybrać miasto i rodzaj biletów.
W przyszłości bezpośrednio z poziomu aplikacji PeoPay zapłacimy nie tylko za bilety komunikacji miejskiej, ale również opłacimy parking za postój samochodu.
Aplikacja PeoPay dostępna jest w Google Play dla smartfonów z Androidem (link do pobrania) oraz w Apple App Store na iPhone'y (link do pobrania).
Bank Pekao podaje, że na koniec września 2021 r. z PeoPay korzystało prawie 2 miliony aktywnych użytkowników.