Teraz wiedźmińskie eliksiry kupisz w całej Polsce. CD Projekt współpracuje ze spożywczym gigantem
Wchodzisz do swojego osiedlowego sklepu, podchodzisz do lodówki z napojami, a tam wiedźmińskie eliksiry: jaskółka, zamieć i kot. To efekt nowej współpracy firmy CD Projekt z gigantem przemysłu spożywczego o polskim rodowodzie.
Powiedzenie Wiedźmin wyskakujący z lodówki właśnie nabiera nowego znaczenia. W sklepowych chłodziarkach i na regałach z towarami zaczynają się bowiem pojawiać wiedźmińskie eliksiry. Jaskółka, zamieć czy kot są napojami energetycznymi, które już niebawem będą szeroko dostępne w popularnych sieciach sklepów i marketów na terenie całego kraju. To efekt nowej współpracy między CD Projektem oraz liderem segmentu napojów izotonicznych.
CD Projekt współpracuje z Oshee, powstaje kolekcjonerska linia energetyków i napojów izotonicznych.
Oshee to doskonale znana firma produkująca napoje izotoniczne, napoje witaminowe oraz napoje energetyczne. Marka narodziła się w Polsce, założona przez byłych pracowników FoodCare odpowiedzialnych za Tigera. Dzisiaj Oshee eksportuje swoje produkty do ponad 40 krajów i chce być postrzegane jako producent globalny. Pod tym względem analogia do CD Projektu, który stał się wydawcą o światowej sile rażenia, wydaje się oczywista. Teraz gigant przemysłu spożywczego i lider polskiej branży gier łączą siły, tworząc serię produktów inspirowanych serią gier Wiedźmin.
Warto zaznaczyć, że Oshee zrobiło więcej niż tylko nakleiło na swoje butelki oraz puszki nowe etykiety z Geratlem i spółką. Firma spożywcza wydała limitowaną serię energetycznych eliksirów: jaskółkę, kota i zamieć, wyróżniających się składem. Jaskółka to połączenie mango i chilli, kot miesza jabłko i kiwi, z kolei zamieć to truskawka oraz limonka. Fani wiedźmińskiego uniwersum mogą także docenić napój Yennefer o smaku bzu i agrestu. Jego fioletowa barwa ma się kojarzyć z czarodziejką, natomiast bez to zapach jej ulubionych perfum. Słowem, ktoś tutaj odrobił pracę domową.
Wiedźmińskie eliksiry Oshee zaczną się pojawiać w polskich sklepach od września 2021 r.
Nowe, limitowane produkty mają być dostępne na rynku przynajmniej do końca tego roku. Promocji napojów ma towarzyszyć loteria, w której będzie można wygrać 2000 nagród, w tym 400 kopii gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w edycji Gra Roku, wzbogaconej o wszystkie dodatki oraz rozszerzenia. W październiku firma Oshee planuje rozpoczęcie szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, silnie stawiając na digital - m.in. platformę YouTube oraz media społecznościowe.