Nowy spot wizerunkowy LINK4

Lokowanie produktu: LINK4

LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce.

Nowy spot wizerunkowy LINK4

– Przygotowaliśmy nowy spot reklamowy. Nie jest on jedynie telewizyjny, bo dystrybuujemy go także online.  Dwa lata temu na konferencji Google Finance powiedziałam, że niedługo jako marketerzy będziemy mogli kompletnie przejść do kanału online. Czyli telewizja się kończy, prasa się kończy, a bardzo dobrym kanałem pozyskania klientów jest za to internet. Niemniej jednak ostatniozaistniałe okoliczności, w tym pandemia, sprawiły, że takie tradycyjne kanały komunikacji jak telewizja przeżyły swój renesans, bo ludzie, którzy zaczęli częściej przebywać w domu, znowu usiedli przed telewizorami. W LINK4 na przykład odnotowaliśmy większe zainteresowanie reklamą telewizyjną niż w poprzednich latach, stąd też nasza decyzja, żeby cały czas w tym kanale funkcjonować. – mówi Patrycja Kotecka, członek Zarządu i dyrektor Marketingu wLINK4.

Kreację przygotowała agencja Brasil, za planowanie i zakup mediów odpowiadałydomy: Sigma i Sales & More. Spoty będzie można zobaczyć w Polsat i PolsatNews, TVP1 i TVP Info oraz online.

Artykuł sponsorowany - powstał we współpracy z LINK4.

Lokowanie produktu: LINK4
Najnowsze
Zobacz komentarze