Przez studio olimpijskie Player.pl przebiegać będą lekkoatleci, a eksperci teleportują się do niego
Discovery oficjalnie ogłosiło swoje plany związane z transmisją Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020. Kanały należące do Discovery będą jedynymi, na których kibice będą mogli obejrzeć wszystkie zawody. W Polsce oznacza to Eurosport oraz Player.pl.
Olimpiada w Tokio 2020 będzie w Polsce w całości dostępna wyłącznie na kanałach Eurosport oraz w usłudze Player.pl. Widzowie obejrzą na Playerze każdy moment największej imprezy sportowej świata. A więc będą mieli okazję zobaczyć na żywo i na żądanie wszystkie starty Polaków i największych gwiazd sportu i walkę o każdy medal. Eurosport w Playerze to łącznie 3,5 tysiąca godzin transmisji prosto z Tokio przy nawet 46 równoległych streamach.
Studio olimpijskie w Player.pl. To znany niektórym kibicom supernowoczesny The Cube.
Studio The Cube było już wykorzystywane przez Discovery przy okazji innych ważnych wydarzeń sportowych. Widzowie mogą jednak liczyć na wiele niespodzianek. Relacje mają być wyjątkowo atrakcyjne za sprawą wykorzystania najnowszych technologii telewizyjnych.
Discovery zaprezentowało dziś najnowszą wersję The Cube zaproszonym dziennikarzom. A także kilka wybranych cyfrowych efektów specjalnych, które mają nie tylko robić wrażenie na widzu, ale też które mają pomóc widzowi w szybszym przyswojeniu informacji związanych z daną rywalizacją.
Jednym z usprawnień jest system podglądów dla zaproszonych gości. Sportowcy i eksperci – w przeciwieństwie do prezenterów telewizyjnych – nie są wyszkoleni z pracą z tak zwanym green screenem. Dzięki monitorom podglądu mogą odnaleźć się w wirtualnej przestrzeni i móc wygodniej odpowiadać na zadawane przez dziennikarzy pytania.
Inną prezentowaną techniką była teleportacja, w ramach której gość – tu widoczny po prawej – jest nakładany na obraz ze studia. To daje złudzenie jak gdyby odległa o tysiące kilometrów postać znajdowała się bezpośrednio w studiu, obok prezenterów.
Transmisja wzbogacona będzie też o elementy rzeczywistości rozszerzonej. Widzowie będą informowani bezpośrednio na ekranie o najważniejszych danych, jak na przykład długość skoku lekkoatlety czy jego rozstaw kroków.
Olimpiada 2020 w Tokio. Gdzie oglądać?
Najtańszym sposobem na kibicowanie – a zarazem zapewniającym najlepszy dostęp do wszystkich momentów igrzysk – będzie wykupienie pakietu Europsport + Player (z reklamami). Pakiet o ważności 30 dni kosztuje 15 zł, pakiet o ważności 12 mies. kosztuje 100 zł.