Tech  / Lokowanie produktu

Ekosystem Huawei wrzuca wyższy bieg. Producent zaprasza polskich programistów do współpracy

Picture of the author

Już teraz setki tysięcy Polaków ściągają aplikacje ze sklepu Huawei. Dla polskich deweloperów i właścicieli aplikacji może to być szansa na poszerzenie swojej bazy klientów i dynamiczny wzrost.

Jak wprowadzić aplikację do Huawei AppGallery? Jak wypromować usługę, aby precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej sklepu? Jakie są możliwości monetyzacji za pomocą platformy Huawei Ads? Odpowiedź na te pytania będzie głównym tematem Huawei Developer Conference Polska, otwartego wydarzenia online, które odbędzie się już w ten czwartek, 26 listopada o godzinie 10.

Huawei AppGallery już teraz ma tysiąc polskich aplikacji, a ich liczba dynamicznie rośnie. W skali globalnej apek jest ponad 96 tys., a każdego miesiąca przegląda je ponad 490 mln użytkowników. To rynek, który daje nowe, ogromne możliwości.

Jak rozpocząć współpracę z Huawei i wejść do AppGallery?

Podczas Huawei Developer Conference Polska programiści oraz twórcy aplikacji będą mogli zdobyć praktyczne informacje o funkcjonowaniu HMS bezpośrednio od ekspertów Huawei, którzy opowiedzą m. in. o HMS Core 5.0, czyli aplikacji dla programistów, umożliwiającej pełną integrację ich rozwiązań z ekosystemem Huawei. Będzie mowa także o możliwościach współpracy w ramach aplikacji Petal Search, czyli stworzonej przez Huawei wyszukiwarki aplikacji na smartfonach i tabletach.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać doświadczeń uznanych graczy na rynku. Swoje aplikacje w Huawei AppGallery mają już bowiem Empik czy Grupy Blix. Z aplikacji tego drugiego korzysta 3 miliony polskich konsumentów, podejmując decyzje zakupowe. Są to m.in. Blix z gazetkami marketów, Qpony ze zniżkami i rabatami czy Zdrowe Zakupy – aplikacja dla fanów zdrowego odżywiania.

Huawei Developer Conference Polska będzie więc świetną okazją dla programistów na pierwszy krok w kierunku poznania oferty Huawei. Zarejestrować się może każdy na TEJ STRONIE.

Konferencję można śledzić na stronie wydarzenia na Facebooku.

* Tekst powstał we współpracy z Huawei.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst