„Proszę odłożyć mi tego karpia” – Lidl pozwoli teraz na rezerwowanie produktów
Od 24 maja klienci Lidla będą mogli wykonywać zakupy oszczędzając sobie czas i nieco stresu. Koniec z bitwą o ostatniego karpia czy paletę papieru toaletowego. Produkty będzie można rezerwować online.
Użytkownicy e-sklepu Lidla otrzymali drogą mailową informacje o zmianie regulaminu świadczenia usług. Nie wszyscy od razu zwrócili uwagę na czym te zmiany polegają – prawdopodobnie podejrzewając, że chodzi o jakieś drobne formalności. Tymczasem w nowych zapisach kryje się bardzo ciekawa informacja. Lidl wprowadzi usługę rezerwowania produktów.
Najważniejsze zmiany dotyczą rozszerzenia funkcjonalności „Mojego Konta Lidl” na nową usługę – serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce, który zostanie uruchomiony pod adresem rezerwuj.lidl.pl - możemy przeczytać w mailu rozesłanym do klientów.
Bitwa o karpia odchodzi do przeszłości. W wybranych Lidlach
Powyższe nagranie ma już status niemalże kultowego, na podstawie którego powstało wiele przeróżnych memów i parodii. Nowa usługa ma nie dopuścić do powtórki z takich kłopotliwych sytuacji, w tym mniej widowiskowych. Sklepy Lidla i jego konkurentów wydają się być na dziś dobrze zaopatrzone mimo epidemii COVID-19 – słyszy się jednak co rusz sygnały o brakujących towarach w niektórych sklepach, w tym makaronu czy… papieru toaletowego, który z dziwnych przyczyn wydał się konsumentom najbardziej niezbędnym towarem na czas zarazy.
Niestety regulamin jasno wskazuje, że funkcja rezerwacji produktów będzie dostępna wyłącznie w wybranych sklepach stacjonarnych Lidla – co oznacza, że w wielu usługa nie będzie realizowana.
Obecnie nie wiemy jeszcze, jak ma wyglądać sama procedura rezerwacji i odbioru zarezerwowanych towarów. Czekamy na kolejne informacje.
Nie przegap nowych tekstów. Obserwuj Spider's Web w Google News.