REKLAMA

Facebook chce wspierać lokalne firmy. W aplikacji znajdziemy nową sekcję

Nowa sekcja promująca lokalne biznesy, nowy tag i, oczywiście, jeszcze więcej naklejek. Facebook ogłosił dalszą część planu walki z koronawirusowym kryzysem.

Wspieranie lokalnych firm Facebook
REKLAMA

Centra handlowe, choć są już otwarte, świecą pustkami. Odmrażanie gospodarki idzie powoli i nie wiadomo, jak wiele czasu minie, nim firmy i ich właściciele będą mogli wrócić do względnej choćby normy. Facebook wprowadza więc nowe narzędzia, które mają pomóc przedsiębiorcom przetrwać trudną epidemiczną rzeczywistość. W końcu ktoś musi te reklamy u nich kupować.

REKLAMA

Nowe miejsce dla biznesu z twojej okolicy.

Na Facebooku pojawi się nowa sekcja, w której będą prezentowane tylko wpisy lokalnych firm. Tam będziemy mogli sprawdzić zarówno, jak radzi sobie w kryzysie nowo otwarte przedszkole z okolicy i czy zostało otwarte, jak i zerknąć, czy nasza ulubiona osiedlowa pizzeria zmieniła ostatnio menu i wreszcie oferuje także hawajską. Jeśli lubimy mieć rękę na gospodarczym pulsie i wyjątkowo interesują nas losy okolicznych firm, będziemy mogli zapisać się na wysyłane co tydzień powiadomienia z sekcji.

Facebook zapowiada, że już niedługo zobaczymy w swoich aktualnościach posty, które skierują nas ku tej sekcji.

Firmy blisko ciebie na Facebooku class="wp-image-1144969"
Nowa sekcja na Facebooku poświęcona lokalnym firmom

Wspieraj małe firmy i postuj na ich rzecz.

Ponadto, by pomóc firmom, Facebook po raz kolejny ma zamiar użyć na Instagramie mocy naklejek. Nowa nosi nazwę „Wspieraj małe firmy” i jest przeznaczona przede wszystkim dla użytkowników, którzy chcą okazać swoje wsparcie lokalnym przedsiębiorcom. Wszystkie oznaczone w ten sposób relacje będą ze sobą łączone. Dzięki temu od razu na swoim koncie będziemy mogli zobaczyć wszystkie lokalne bizesy wspierane przez naszych ulubionych influencerów i przez insta bombelki kolegów i koleżanek z liceum. Jeśli ktoś oznaczy w ten sposób relację, wywołana do tablicy firma będzie mogła się nią podzielić.

Na Facebooku odpowiednikiem naklejki ma być nowy tag „Na rzecz”.

Wspieraj małe firmy w stories class="wp-image-1144972"
Naklejka Wspieraj małe firmy
REKLAMA

Łatwiejszy w obsłudze Messenger dla firm.

Facebook obiecał także w poście na blogu, że wprowadzi wreszcie płynne przełączanie się między kontem prywatnym i firmowym na Messengerze, co powinno ułatwić przedstawicielom firm komunikowanie się z klientami za pomocą aplikacji.

W Centrum zasobów dla firm pojawiły zaś się informacje związane z koronawirusem i porady związane z zarządzaniem biznesem podczas pandemii.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-17T21:31:18+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T20:36:17+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T20:13:44+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T18:51:51+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T18:16:53+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:51:09+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:30:19+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T17:02:21+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T15:06:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T10:52:52+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T09:00:08+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T07:00:19+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:20:32+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:19:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:19:11+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:15:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-17T06:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T18:45:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T16:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-16T07:50:00+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA