REKLAMA

Samsung: Bezpłatna naprawa, nawet jeśli właśnie skończyła ci się gwarancja

Samsung rzuca koło ratunkowe swoim użytkownikom i przedłuża czas trwania gwarancji na swoje smartfony.

Samsung przedłuża gwarancję na swoje produkty
REKLAMA

Koronawirus sparaliżował lub spowolnił niemal cały sektor usługowy – w tym również usługi serwisowania urządzeń elektronicznych. Jeśli gwarancja na twój sprzęt kończyła się akurat teraz i pech chciał, że akurat teraz urządzenie się zepsuło, jest spora szansa, że nie uda się go już naprawić w ramach gwarancji.

REKLAMA

Samsung wziął ten scenariusz pod uwagę i przedłużył gwarancję na swoje produkty.

„Na całym świecie odczuwalne są skutki kryzysu epidemiologicznego, który już zmienia sposób w jaki żyjemy. Aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, Samsung przedłuża możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.” – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Przedłużenie gwarancji dotyczy wszystkich urządzeń, których gwarancja wygasła z dniem 15.03.2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii.

Ponadto użytkownicy będą mogli też zgłaszać wnioski o naprawę produktu w okresie 30 dni od momentu zniesienia ograniczeń dot. swobody przemieszczania się.

 class="wp-image-1128124"

Aby skorzystać z przedłużenia gwarancji nie jest konieczne wypełnienie żadnego wniosku ani dodatkowa rejestracja – wystarczy dowód zakupu, jak w normalnym okresie gwarancyjnym. Co istotne, naprawa w ramach przedłużonej gwarancji jest bezpłatna – Samsung nie dolicza tu żadnej opłaty za wydłużenie okresu gwarantowanej naprawy.

Zgłoszenia naprawy urządzenia odbywają się na dostępnej 24/7 infolinii Samsunga, także w formie maila lub chatu online. Konsultanci na infolinii przyjmą zgłoszenie, udzielą wsparcia i jeśli tylko będzie to możliwe – zaproponują naprawę gwarancyjną.

Ograniczenia spowodowane pandemią zmienią sposób, w jaki będziemy naprawiać nasze urządzenia.

Dopóki otwarte były punkty sprzedaży, większość reklamacji i zgłoszeń na naprawę odbywało się właśnie przez nie. Klient przychodził do sklepu (zwykle podenerwowany) i próbował na miejscu dochodzić swoich racji lub wysłać sprzęt do serwisu za pośrednictwem punktu, w którym ów sprzęt nabył. Wydawać by się mogło, że w dobie czynnych 24/7 infolinii takie zachowanie dawno już powinno zniknąć z życia społecznego, ale nie – to wciąż bardzo częsty widok. Wielu ludzi woli po prostu rozwiązywać takie sprawy patrząc drugiej osobie w twarz.

REKLAMA

Teraz nie mamy innego wyjścia, jak zgłaszać wszelkie roszczenia serwisowe drogą internetową lub telefoniczną, a sprzęt do naprawy wysyłać kurierem. Cieszy więc fakt, że Samsung – mając świadomość obłożenia, jakie przeżywają obecnie serwisy – wydłuża okres gwarancyjny swoich produktów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-05-24T07:22:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T21:47:42+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T21:02:41+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T20:30:01+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T20:08:22+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T18:45:13+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T18:34:16+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T18:07:40+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T17:38:56+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T17:22:52+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T16:22:46+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T15:30:10+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T15:24:39+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T14:48:16+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T12:38:15+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T11:42:04+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T11:08:03+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T10:32:24+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T07:02:08+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T06:36:21+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T21:48:15+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T21:18:27+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T20:47:01+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T20:24:45+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA