REKLAMA

Samsung: Bezpłatna naprawa, nawet jeśli właśnie skończyła ci się gwarancja

Samsung rzuca koło ratunkowe swoim użytkownikom i przedłuża czas trwania gwarancji na swoje smartfony.

Samsung przedłuża gwarancję na swoje produkty
REKLAMA

Koronawirus sparaliżował lub spowolnił niemal cały sektor usługowy – w tym również usługi serwisowania urządzeń elektronicznych. Jeśli gwarancja na twój sprzęt kończyła się akurat teraz i pech chciał, że akurat teraz urządzenie się zepsuło, jest spora szansa, że nie uda się go już naprawić w ramach gwarancji.

REKLAMA

Samsung wziął ten scenariusz pod uwagę i przedłużył gwarancję na swoje produkty.

„Na całym świecie odczuwalne są skutki kryzysu epidemiologicznego, który już zmienia sposób w jaki żyjemy. Aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, Samsung przedłuża możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.” – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Przedłużenie gwarancji dotyczy wszystkich urządzeń, których gwarancja wygasła z dniem 15.03.2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii.

Ponadto użytkownicy będą mogli też zgłaszać wnioski o naprawę produktu w okresie 30 dni od momentu zniesienia ograniczeń dot. swobody przemieszczania się.

 class="wp-image-1128124"

Aby skorzystać z przedłużenia gwarancji nie jest konieczne wypełnienie żadnego wniosku ani dodatkowa rejestracja – wystarczy dowód zakupu, jak w normalnym okresie gwarancyjnym. Co istotne, naprawa w ramach przedłużonej gwarancji jest bezpłatna – Samsung nie dolicza tu żadnej opłaty za wydłużenie okresu gwarantowanej naprawy.

Zgłoszenia naprawy urządzenia odbywają się na dostępnej 24/7 infolinii Samsunga, także w formie maila lub chatu online. Konsultanci na infolinii przyjmą zgłoszenie, udzielą wsparcia i jeśli tylko będzie to możliwe – zaproponują naprawę gwarancyjną.

REKLAMA

Ograniczenia spowodowane pandemią zmienią sposób, w jaki będziemy naprawiać nasze urządzenia.

Dopóki otwarte były punkty sprzedaży, większość reklamacji i zgłoszeń na naprawę odbywało się właśnie przez nie. Klient przychodził do sklepu (zwykle podenerwowany) i próbował na miejscu dochodzić swoich racji lub wysłać sprzęt do serwisu za pośrednictwem punktu, w którym ów sprzęt nabył. Wydawać by się mogło, że w dobie czynnych 24/7 infolinii takie zachowanie dawno już powinno zniknąć z życia społecznego, ale nie – to wciąż bardzo częsty widok. Wielu ludzi woli po prostu rozwiązywać takie sprawy patrząc drugiej osobie w twarz.

Teraz nie mamy innego wyjścia, jak zgłaszać wszelkie roszczenia serwisowe drogą internetową lub telefoniczną, a sprzęt do naprawy wysyłać kurierem. Cieszy więc fakt, że Samsung – mając świadomość obłożenia, jakie przeżywają obecnie serwisy – wydłuża okres gwarancyjny swoich produktów.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-13T20:04:08+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T19:24:22+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T19:08:42+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T18:28:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T18:03:50+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T17:58:48+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T17:09:28+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T16:07:40+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T16:00:57+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T15:44:17+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T15:27:02+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T15:03:50+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T14:57:29+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T13:55:21+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T13:41:14+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T10:40:23+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T08:04:13+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T07:51:38+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T07:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-13T06:21:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-12T21:19:01+02:00
Aktualizacja: 2025-06-12T20:50:31+02:00
Aktualizacja: 2025-06-12T20:37:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-12T19:32:48+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA