REKLAMA

Bezpłatna naprawa, nawet jeśli właśnie skończyła ci się gwarancja. Samsung dba o swoich klientów w czasach zarazy

Samsung rzuca koło ratunkowe swoim użytkownikom i przedłuża czas trwania gwarancji na swoje smartfony.

Samsung przedłuża gwarancję na swoje produkty
REKLAMA
REKLAMA

Koronawirus sparaliżował lub spowolnił niemal cały sektor usługowy – w tym również usługi serwisowania urządzeń elektronicznych. Jeśli gwarancja na twój sprzęt kończyła się akurat teraz i pech chciał, że akurat teraz urządzenie się zepsuło, jest spora szansa, że nie uda się go już naprawić w ramach gwarancji.

Samsung wziął ten scenariusz pod uwagę i przedłużył gwarancję na swoje produkty.

„Na całym świecie odczuwalne są skutki kryzysu epidemiologicznego, który już zmienia sposób w jaki żyjemy. Aby dostosować się do ograniczeń i wyjść naprzeciw klientom, Samsung przedłuża możliwość skorzystania z napraw urządzeń na warunkach gwarancyjnych.” – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Przedłużenie gwarancji dotyczy wszystkich urządzeń, których gwarancja wygasła z dniem 15.03.2020 r. lub później w okresie obowiązywania ograniczeń związanych ze stanem epidemii.

Ponadto użytkownicy będą mogli też zgłaszać wnioski o naprawę produktu w okresie 30 dni od momentu zniesienia ograniczeń dot. swobody przemieszczania się.

 class="wp-image-1128124"

Aby skorzystać z przedłużenia gwarancji nie jest konieczne wypełnienie żadnego wniosku ani dodatkowa rejestracja – wystarczy dowód zakupu, jak w normalnym okresie gwarancyjnym. Co istotne, naprawa w ramach przedłużonej gwarancji jest bezpłatna – Samsung nie dolicza tu żadnej opłaty za wydłużenie okresu gwarantowanej naprawy.

Zgłoszenia naprawy urządzenia odbywają się na dostępnej 24/7 infolinii Samsunga, także w formie maila lub chatu online. Konsultanci na infolinii przyjmą zgłoszenie, udzielą wsparcia i jeśli tylko będzie to możliwe – zaproponują naprawę gwarancyjną.

Ograniczenia spowodowane pandemią zmienią sposób, w jaki będziemy naprawiać nasze urządzenia.

REKLAMA

Dopóki otwarte były punkty sprzedaży, większość reklamacji i zgłoszeń na naprawę odbywało się właśnie przez nie. Klient przychodził do sklepu (zwykle podenerwowany) i próbował na miejscu dochodzić swoich racji lub wysłać sprzęt do serwisu za pośrednictwem punktu, w którym ów sprzęt nabył. Wydawać by się mogło, że w dobie czynnych 24/7 infolinii takie zachowanie dawno już powinno zniknąć z życia społecznego, ale nie – to wciąż bardzo częsty widok. Wielu ludzi woli po prostu rozwiązywać takie sprawy patrząc drugiej osobie w twarz.

Teraz nie mamy innego wyjścia, jak zgłaszać wszelkie roszczenia serwisowe drogą internetową lub telefoniczną, a sprzęt do naprawy wysyłać kurierem. Cieszy więc fakt, że Samsung – mając świadomość obłożenia, jakie przeżywają obecnie serwisy – wydłuża okres gwarancyjny swoich produktów.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA