Tech  / Lokowanie produktu

Zakupy przez Internet, a obsługa jak w sklepie stacjonarnym. MediaMarkt pomaga klientom w czasie pandemii

Praca i nauka w domu oraz ogólny nakaz izolacji sprawiają, że u niejednej rodziny pojawiła się potrzeba kupienia nowego sprzętu elektronicznego. Na szczęście możemy liczyć na taką samą obsługę w sklepie internetowym, jak w stacjonarnym. Przynajmniej w MediaMarkt.

W większości gospodarstw domowych dawno nie było tak tłoczno i gwarno. Dzieci uczestniczą w e-lekcjach na swoich tabletach i pecetach, dorośli pracują zdalnie z domu, a wieczorami każdy chce się rozerwać – na konsoli do gier, z serialem, programem w telewizji. O wyjściu do znajomych czy do baru nie może być mowy.

Potrzebujemy komputerów, telewizorów, tabletów i innych nowoczesnych urządzeń. Najłatwiej byłoby pójść do sklepu, tyle że nie każdy z nas ma taki czynny sklep w pobliżu, a wyjście z domu może nie zawsze będzie najlepszym pomysłem. Wprawdzie jest Internet, ale tak bez spotkania i rozmowy z doradcą można mieć trudność z dopasowaniem produktu do naszych potrzeb.

Problem dostrzegł MediaMarkt i przygotował również w swoim sklepie internetowym zestaw usług ułatwiających zakupy.

–Zawsze dbamy o jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszych klientów odpowiadając na zmieniające się potrzeby. Nie myślimy o handlu jako wyłącznie oferowaniu towarów. Stawiamy na kompleksowe i indywidualne podejście do wymagań klientów, dlatego oferujemy produkt wraz z kompletnym rozwiązaniem, dopasowanym do konkretnych potrzeb. Naszym wyróżnikiem na rynku jest bogata oferta usług, które pozwalają użytkownikom nowoczesnych technologii od razu bezpiecznie i w pełni korzystać z zakupionych urządzeń. – mówi nam Gregor Nawrath, Dyrektor Zarządzający siecią MediaMarkt.

Na jakie usługi możemy liczyć? Zacznijmy od usług dla smartfona. Jeżeli decydujemy się na zakup nowego smartfona, warto zadbać o dodatkowe zabezpieczenie jego ekranu folią ochronną. Możemy to również zrobić kupując przez Internet, na stronie MediaMarkt. Folia ochronna pozwoli zabezpieczyć ekran przed zarysowaniami i zwiększy jego odporność na uderzenia.

Możemy wybierać między folią Ultra HD z funkcją autoregeneracji, a folią antybakteryjną - na tę chwilę dostępną dla wybranych modeli, a już od maja dla każdego smartfona. Ta pierwsza, nawet po zarysowniu i wgnieceniu, powróci do swojego pierwotnego kształtu.

Z kolei folia antybakteryjna składa się z kilku warstw. Wierzchnia warstwa stopniowo uwalnia jony srebra, które posiadają właściwości bakteriobójcze i niszczy niemal wszystkie mikroby na naszym telefonie. Oczywiście chroni go też przed zarysowaniami ekranu, a także zwiększa jego odporność na uderzenia. Folia jest przy tym przycięta tak, by idealnie dopasować się do ekranu telefonu, a jednocześnie zachować jakość obrazu.

MediaMarkt może zapewnić również ochronę dla nowego komputera i przechowywanych na nim danych. - W przypadku pecetów nie chodzi przecież tylko o zabezpieczenie ich przed fizycznym uszkodzeniem, ale także tym programowym. Pakiet McAfee LiveSafe oferowany przez MediaMarkt będzie chronił naszego notebooka i desktopa (ale też telefon i tablet!) przed wszelkimi rodzajami złośliwego oprogramowania.

Oprogramowanie McAfee LiveSafe oferuje również funkcje kontroli rodzicielskiej i ochrony naszych haseł, chroni przed phishingiem i optymalizuje pracę komputera. Warto zwrócić również uwagę na fakt, że zakup rocznej licencji pozwoli nam zabezpieczyć wszystkie urządzenia, na korzystamy z Internetu. Wszystko w cenie jednego produktu - ściślej mówiąc, możemy nim zabezpieczyć nieograniczoną ilość urządzeń.

Folia ochronna na telefon i oprogramowanie antywirusowe to dopiero początek. MediaMarkt na nasze życzenie skonfiguruje ustawienia naszego nowego komputera czy telewizora.

To szczególnie dobra wiadomość dla tych, którzy niespecjalnie się znają na konfigurowaniu elektroniki i boją się, że coś popsują. Na naszą prośbę MediaMarkt przed wysłaniem do nas komputera uruchomi go, sprawdzi czy wszystko w nim działa jak należy oraz przejdzie przez ustawienia wstępne systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej. Sprzęt będzie gotowy do pracy od razu po wyjęciu z pudełka.

Z uwagi na to, że obecnie spędzamy dużo czasu w domu, część z nas wykorzystuje go na nadrabianie zaległości filmowych i decyduje się na zakup nowego, lepszej jakości telewizora. Na nasze życzenie pracownicy MediaMarkt ustawią jego parametry w taki sposób, aby uzyskać najlepszą jakość obrazu i dźwięku, w tym jasność, proporcje, kontrast, gamma, temperaturę barw, a nawet tryb, który pozwoli nam zaoszczędzić na rachunkach za prąd. Dzięki usłudze optymalizacji parametrów telewizora będziemy cieszyć się najwyższą, wręcz kinową, jakością obrazu, przy jak najmniejszym zużyciu energii.

Nadal nie jesteś pewien, czy zakupy przez Internet to dobry pomysł?
MediaMarkt ma jeszcze jednego asa w rękawie, jest nim dodatkowe ubezpieczenie dla zakupionych produktów - Gwarancja Plus.

Każdy sprzęt, który kupimy w MediaMarkt, również online, możemy dodatkowo ubezpieczyć. Do wyboru są różne rodzaje ubezpieczenia, dopasowane do konkretnych rodzajów sprzętu. Dzięki temu mamy pewność, że nie przepłacamy, ponieważ cena ubezpieczenia dla danego produktu obejmuje wyłącznie taki zakres ryzyka, które rzeczywiście go dotyczy.

My za to zyskujemy spokój, że na wypadek losowego zdarzenia nie będziemy musieli szukać serwisu, który odbierze i naprawi nasze urządzenie. I nie martwimy się o pieniądze, które musielibyśmy wydać na jego naprawę. Wszystko to wliczone jest w cenę pakietu ubezpieczeniowego, a sprzęt od nas odbierze kurier. Wśród zdarzeń, na wypadek których możemy ubezpieczyć urządzenie, znajdują się:

  • awarie,
  • przepięcia,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku,
  • a także kradzieże i rabunki

Co ciekawe, nawet w razie kradzieży naszego telefonu możemy liczyć na odszkodowanie za skutki jego nieuprawnionego użycia przez złodzieja - nawet do 1800 zł. Jeśli z kolei nasza lodówka przestanie działać, możemy ubiegać się o rekompensatę rozmrożonej żywności. Nie ma znaczenia, gdzie korzystamy z zakupionego sprzętu. Jeśli coś wydarzyło się poza granicami kraju, ubezpieczenie nadal obowiązuje – sprzęt chroniony jest na całym świecie, nawet do 5 lat od zakupu.

To oczywiście tylko wybrane usługi dostępne w MediaMarkt, ale naszym zdaniem najbardziej przydatne w obecnej sytuacji, ponieważ zapewniają nam ochronę zakupionego sprzętu i umożliwiają korzystanie z niego od razu po zakupie.

Czy czegoś tu brakuje?

Tylko jednej rzeczy - możliwości obejrzenia towaru przed zakupem - tylko nieliczne sklepy MediaMarkt są aktualnie otwarte. Jeżeli zależy nam da dodatkowej konsultacji przed zakupem, a w okolicy nie mamy otwartego sklepu, możemy zadzwonić na infolinię MediaMarkt, dostępną pod numerem telefonu 799 35 35 35 lub skontaktować się z doradcą poprzez czat na stronie internetowej MediaMarkt.

Biorąc pod uwagę kompleksowość oferty produktów i usług, MediaMarkt jest zdecydowanie na dobrej drodze do zaspokojenia potrzeb użytkowników nowoczesnych technologii.

*Tekst powstał przy współpracy z MediaMarkt

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst